Над 190 500 клиенти се регистрираха в ЕVN Онлайн плюс от старта на системата за електронно плащане на EVN България. Системата, предназначена за частни клиенти на компаняита, започна да функционира на интернет страницата www.evn.bg на 1 август 2012 г., като все повече клиенти предпочитат да заплащат консумираната електро- или топлоенергия директно чрез нея. Досега през EVN Онлайн плюс са платени общо повече от 38 300 фактури от EVN България Електроснабдяване и близо 2700 фактури от EVN България Топлофикация в Пловдив.
От декември 2013 г. системата на EVN Онлайн плюс е обогатена с допълнителни функционалности в полза на клиента:
- История на фактурите от последните 12 месеца – в новото меню История в профила потребителите могат да видят информация за фактурите, представена по ИТН (измервателна точка номер) за регистрираните от тях клиентски номера.
- Заплащането на цена за възстановяване на електрозахранването, прекъснато поради неплащане, вече също може да стане през EVN Онлайн плюс. Досега това беше възможно само на каса в "Български пощи" ЕАД.
Ново в EVN Онлайн плюс е и меню Помощ в профила. То съдържа указание с ясни примери в три стъпки как се плаща през EVN Онлайн плюс; информация как може през системата да се плати и добавка за експресно възстановяване на електрозахранването, прекъснато поради неплащане; списък с често задавани въпроси и техните отговори по отношение на онлайн платформата.
Сред основните предимства на ЕVN Онлайн плюс са:
- незабавно и сигурно онлайн плащане на консумирана електрическа и топлинна енергия с кредитна или дебитна карта, оторизирана за интернет разплащания, чрез системата на БОРИКА – БАНКСЕРВИЗ
- по-голяма защита на личните данни, чрез обновена система за регистрация в страница с криптирана връзка
- достъп до информация не само за актуални, но и за стари неплатени задължения за изразходвана електрическа или топлинна енергия
- информацията за плащането се отразява веднага в системата на дружеството.
За да се възползват от EVN Онлайн плюс, частните клиенти е необходимо да извършат лесна еднократна регистрация, за която са необходими клиентски номер, номер на фактура (без значение актуална или по-стара), издадена за този клиентски номер, и актуален имейл адрес.
Освен растящата популярност на ЕVN Онлайн плюс се отбелязва силен интерес и към останалите онлайн и телефонни услуги, предлагани от EVN България. Особено полезна за клиентите е услугата за безплатно уведомяване чрез SMS или имейл за предстоящо прекъсване на електроснабдяването поради забавено плащане.
Платформата ЕVN Онлайн плюс е достъпна на https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx.
Дружеството дава възможност на своите клиенти да проверяват размера на своите фактури също и чрез специализирана автоматична телефонна линия 0700 1 0207.