Над 140 000 души се включиха в еко-кампания за отказ от хартиена фактура на Мтел през 2012 година

Електронният вариант на хартиената фактура се използва от над 500 000 потребители
по статията работи: Петър Чернев
Над 140 000 души се включиха в еко-кампания за отказ от хартиена фактура на Мтел през 2012 година
Снимка: М-Тел

През изминалата година над 140 000 клиента на Мтел подадоха заявление да не получават хартиена фактура. Така те се отзоваха на кампанията "Нека листът остане листо”. Общо потребителите, които вече не използват хартиена фактура, са около половин милион. Благодарение на отказа от хартиена фактура от абонатите на телекома, вече са спестени над 20 тона хартия.

Близо 60 000 пък са хората, които през миналата година са избрали електронната фактура. Всеки месец Мтел издава над половин милион електронни фактури.

През 2012-та година услугата "Електронна фактура" в сайта на телекома е посетена близо 5 милиона пъти. Услугата позволява проверка на месечното извлечение и достъп до месечните фактури за последните 12 месеца.

От 2012 година електронната фактура от Мтел вече съдържа и подробна графика, която онагледява потреблението на клиента през целия месец по дни. Ако има повече от един договор, клиентът може да проследи временния статус на фактурите и задълженията по всеки един от договорите. Услугата включва и информация за кредитни и дебитни известия.

Електронната фактура може да се активира през сайта на компанията за всички договори, без да е нужно посещение на магазин.При желание, клиентите получават месечната си сметка и на електронна поща, посочена от тях. За да се възползват от тази услуга, е нужна активация на http://www.mtel.bg/faktura-na-email след регистрация с потребителско име и парола.

Отказ от хартиената фактура може да се заяви и в магазините на телекома, на *88, със SMS на номер 1624 или чрез приложение в официалната страница на телекома във Facebook.

Мтел подарява допълнителен бонус на клиентите, отказали се от хартиена фактура - 100 безплатни SMS-а, 100 безплатни MMS-а и 100 безплатни минути за видеоразговори за период от 5 месеца.

 реклама