Над 10 500 участници досега в 14-дневна онлайн програма за здравословен начин на живот

Изключителен интерес отчитат от Данон към кампанията на Активиа “На корема с любов”
по статията работи: Нели Минчева
Над 10 500 участници досега в 14-дневна онлайн програма за здравословен начин на живот
Снимка: Danone

Над 10 500 участници събра онлайн програмата на Активиа за здравословен начин на живот - "На корема с любов”, която цели да подтикне повече хора да се грижат активно за своето здраве, външен вид и качество на живот. От Данон очакват регистриралите се до официалния край на кампанията да достигнат 15 000 участници.

Започналата на 23 януари кампания дава възможност на всички регистрирали се на www.programa.aktivia.bg да получат 14-дневна цялостна програма за здравословния начин живот с ежедневни съвети от професионалисти.

Петима топ експерти в областта на здравословното хранене, готварството, спорта и лайфстайла у нас се присъединиха към каузата на Активиа "На корема с любов" – специалистът по хранене и диететика проф. Донка Байкова, водещите на кулинарното предаване "Бон Апети” Лора и Стоян, спортният треньор Ася Павлова и модният редактор Ива Славчева. Лице на кампанията е водещата на предаването "На кафе” Гала.

"Програмата предоставя един лесен, вкусен и забавен начин всеки регистрирал се да получи своята 14-дневна индивидуална програма. Едновременно с това цели да повиши информираността на българите за ползата от млякото”, казват от екипа на Активиа. "Броят на регистриралите се до момента участници може само да ни радва и се надяваме програмата да спомогне за подобряване на начина на живот на всички регистрирали се”.

Досега над 2000 участници, включили се в самото начало на кампанията, са приключили цялата програма.

Всеки един ден участниците получават примерно меню и хранителен съвет на деня от проф. Донка Байкова, които са придружени от вкусни и полезни рецепти от Лора и Стоян. Като част от програмата треньорът Ася Павлова съветва участниците за физическата активност и всеки регистриран има достъп до видеа със спортната програма. Лайфстайл трикове участниците получават от модния редактор Ива Славчева, а във форума "Попитай експерта” всички регистрирани ще могат да задават своите индивидуални въпроси към спортния, кулинарните и лайфстайл експерти в програмата.

На 11 февруари екипът на кампанията "На корема с любов” ще събере участници в програмата и лоялни потребители на Активиа на специално събитие с участието на петимата топ експерти и лицето на кампанията Гала. Всички гости на събитието ще могат да получат на място от експертите съвети и информация за четирите стъпки на програмата – здравословно хранене, спорт, рецепти и лайфстайл, както и ще могат да споделят своя личен опит с програмата.

Официалният край за регистрация в онлайн програмата е на 29 февруари 2012 г.

"Данон България”, клон на Danone Group, е лидер на българския пазар на свежи млечни продукти. Мисията на "Данон" е да осигури здраве чрез своите продукти на възможно най-голям брой хора в цял свят.

 реклама