Мтел започва конкурс за дизайн на униформите на служителите в магазините. Проектът е част от стремежа на телекома за изцяло ново позициониране, като промяната включва не само начина, по който изглеждат служителите в магазините, но също ценностите, които споделят, още по-високо ниво на обслужване и още по-добро качество на продуктите и услугите.
Конкурсът е за дизайнери, студенти по моден дизайн или любители, които имат опит и/или желание за разработване на подобен проект. Те трябва да проявят креативност и новаторски подход, като изработят дизайн за служителски униформи, които да са модерни и да "отразяват" идентичността на марката Мтел.
Победителят в надпреварата ще спечели 4000 лева, а заелите второ и трето място – 2000 лева и 1000 лева. Кандидатурите ще се събират до 28 юли.
Жури от модни специалисти и представители на Мтел ще оценява кандидатурите. В състава на комисията са: проф.д-р Любомир Стойков, университетски преподавател и журналист; Николай Божилов, дизайнер, носител на наградата "Златна игла" за "Най-добър млад дизайнер" за 2013 година; Ванина Ханджийска, моден блогър, и Августина Маркова- Тути, стилист в предаването "Модерно". От страна на Мтел - Илияна Захариева, директор "Корпоративни комуникации", Петя Стоянова , директор "Маркетинг комуникации" и Желязко Желязков, директор "Директни продажби".
Кандидатите ще бъдат оценявани както от журито, така и от консултантите в магазините на Мтел, които ще носят униформите. Крайната оценка на участниците ще включи и вота на феновете на Мтел във Facebook. Служителите ще могат да се възползват от новите си униформи през есента.
Повече информация за конкурса може да научите на http://www.mtel.bg/mtelegance
За Telekom Austria Group: Telekom Austria Group се търгува на Виенската стокова борса от ноември 2000 година. Групата е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 24 милиона клиенти на всички пазари, на които оперира. Към момента TAG оперира в осем държави: Австрия (А1), Словения (Si.mobil), Хърватия (Vipnet), Сърбия и Македония (Vip operator), България (Мобилтел), Беларус (velcom) и Лихтенщайн (mobilkom Liechtenstein). Общият пазар на осемте държави обхваща около 41 милиона жители. В края на 2012 година общите приходи на групата са били 4,33 милиарда евро.
За Мобилтел: Мобилтел е водеща компания на пазара на телекомуникации в България, част от Telekom Austria Group. Днес телекомът с пазарен дял от 39% предоставя своите услуги на над 4,2 милиона клиенти. Компанията има важна роля като двигател на икономиката и обществото с инвестиции, надхвърлящи 2,5 милиарда лева от основаването си през 1995 година. След придобиването на два от най-големите фиксирани оператори в страната през 2011 година, компанията се превърна в цялостен телеком доставчик. Телекомът предоставя на своите клиенти мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет и цифрова телевизия.