Мтел получи пет награди в рамките на годишните награди PR Приз. PR Приз се провежда от 11 години и оценява постиженията на PR специалистите в България.
Телекомът беше отличен в следните категории:
- CSR проект – бизнес сектор с проект "Приеми дете. Създай бъдеще";
- Зелени комуникации и градска среда с проект "Мтел еко грант";
- PR проект за вътрешни комуникации с проект "Mtel Fair";
- Онлайн кампания или проект с "Мтел Видео Новини";
- Корпоративна PR Кампания - "Mtel Treasure Hunting".
"Приеми дете. Създай бъдеще" е проект, който защитава каузата на приемното родителство. Мтел го реализира вече две поредни години. Мтел еко грант е ежегодна програма, финансираща малки, но стойностни екологични проекти на неправителствени организации. Mtel Fair дава възможност на различни екипи в компанията да разкажат за работата си и да се запознаят с детайли от дейностите на останалите по забавен и информативен начин. Мтел видео новини е проект, който Мтел реализира от две години. Компанията създава собствени видео новини, които всяка седмица информират клиентите на телекома за най-важното от света на технологиите. Mtel Treasure Hunting беше кампания, демонстрираща предимствата на 3G мрежата на Мтел и същевременно ангажираше служителите, като ги включваше в различни активности.
За Telekom Austria Group: Telekom Austria Group се търгува на Виенската стокова борса от ноември 2000 година. Групата е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 24 милиона клиенти на всички пазари, на които оперира. Към момента TAG оперира в осем държави: Австрия (А1), Словения (Si.mobil), Хърватия (Vipnet), Сърбия и Македония (Vip operator), България (Мобилтел), Беларус (velcom) и Лихтенщайн (mobilkom Liechtenstein). Общият пазар на осемте държави обхваща около 41 милиона жители. В края на 2012 година общите приходи на групата са били 4,33 милиарда евро.
За Мобилтел: Мобилтел е водеща компания на пазара на телекомуникации в България, част от Telekom Austria Group. Днес телекомът с пазарен дял от 39% предоставя своите услуги на над 4,2 милиона клиенти. Компанията има важна роля като двигател на икономиката и обществото с инвестиции, надхвърлящи 2,5 милиарда лева от основаването си през 1995 година. След придобиването на два от най-големите фиксирани оператори в страната през 2011 година, компанията се превърна в цялостен телеком доставчик. Телекомът предоставя на своите клиенти мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет и цифрова телевизия.