За пета поредна година Мтел печели първа награда в категорията "Телекомуникации" в националната класация "Моите любими марки". Компанията разби конкуренцията в конкурса, като тази година събра над 8000 гласа. Така за пореден път се утвърди като най-предпочитаният бранд сред телеком клиентите.
Другото отличие, което спечели телекомът, е "Любима марка на българския потребител" за 2014 година. Мтел събра най-много потребителски гласове от всички участници в хода на кампанията и грабна голямото признание.
В продължение на два месеца интернет потребителите имаха възможността да дадат своя вот в 33 категории. Мтел се нарежда на челна позиция заедно с други утвърдени марки като Samsung, Happy Bar & Grill и други.
Класацията "Моите любими марки" се провежда от списание "Business Lady” и е единствената по рода си потребителска класация. Тя се провежда за шеста поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат най-много. За разлика от други класации тук няма място за жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин се представя не експертно, а потребителско мнение за бранда.
За Telekom Austria Group: Telekom Austria Group се търгува на Виенската стокова борса от ноември 2000 година. Групата е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 24 милиона клиенти на всички пазари, на които оперира. Към момента TAG оперира в осем държави: Австрия (А1), Словения (Si.mobil), Хърватия (Vipnet), Сърбия и Македония (Vip operator), България (Мобилтел), Беларус (velcom) и Лихтенщайн (mobilkom Liechtenstein). Общият пазар на осемте държави обхваща около 41 милиона жители. В края на 2012 година общите приходи на групата са били 4,33 милиарда евро.
За Мобилтел: Мобилтел е водеща компания на пазара на телекомуникации в България, част от Telekom Austria Group. Днес телекомът с пазарен дял от 39% предоставя своите услуги на над 4,2 милиона клиенти. Компанията има важна роля като двигател на икономиката и обществото с инвестиции, надхвърлящи 2,5 милиарда лева от основаването си през 1995 година. След придобиването на два от най-големите фиксирани оператори в страната през 2011 година, компанията се превърна в цялостен телеком доставчик. Телекомът предоставя на своите клиенти мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет и цифрова телевизия.