Електронната фактура, дистанционното обслужване и актуализацията на данни са сред най-атрактивните услуги, които заявяват клиентите на ЧЕЗ в мобилните приемни, организирани от началото на август в Ябланица, Белене и Добринище.
"Благодарим на нашите клиенти за интереса, който проявяват към мобилните ни офиси и на местните власти, които ни съдействат активно в оргинизирането на приемните. Проектът е част от усилията на компанията да подобрява обслужването, като увеличи местата за предоставяне на услуги и разяснява чрез лични срещи предимствата на нашите услуги”, каза Зорница Йорданова, директор на дирекция "Маркетинг и подпомагане на продажбите” в ЧЕЗ Електро България.
До края на месеца предстои да бъдат организирани мобилни офиси в Якоруда (на 21, 22 и 23 август) и в Кресна (на 29, 30 и 31 август). През септември инициативата ще продължи в Берковица, Радомир, Сливница и Костенец.
Във всяко от населените места служителите на ЧЕЗ са на разположение на клиентите на компанията в продължение на два или три дни. През това време потребителите на дружеството могат да заявяват услуги, да правят справки, да получават информация и да задават въпроси.