В "Седмицата на потребителя" Ирена Гюровска, ръководител направление "Търговски центрове" в ЧЕЗ България, ще приема клиенти на компанията от град Перник във вторник, 18 март, в центъра за обслужване на клиенти на ул. "Света Петка" 65 от 10:00 до 12:00 часа.
"Мнението на клиентите е важно за нас. Те ни показват как да подобрим услугите, които предлагаме и по-адекватно да отговорим на изискванията на потребителите", каза Ирена Гюровска.
ЧЕЗ организира "Седмица на потребителя" за втори път от 2011 г. насам по повод Световния ден на потребителя 15 март. Тя предвижда мениджъри на компанията да посетят 8 клиентски центъра в 6 града – Перник, Дупница, Ловеч, Плевен, Благоевград и София.
Инициативата е част от мероприятията на ЧЕЗ по повод Световния ден на потребителя. На пресконференция на 12 март компанията представи мобилната версия на корпоративния си уебсайт (m.cez.bg). Тя съдържа уникално за българския електроенергиен пазар уебприложение, което дава информация в реално време за прекъсванията на електрозахранването, тяхната причина и очакваното време за възстановяване на тока.
Подобряването на обслужването е във фокуса на политиката на ЧЕЗ от стъпването на компанията на българския пазар преди 9 години досега. За този период ЧЕЗ инвестира в поддържането и развитието на мрежите и в подобряване на обслужването 771 млн. лева, създаде 31 центъра за клиенти, увеличи броя на местата за плащане в брой от 319 до над 3800 и разработи близо 100 вида услуги. През 2013 г. ЧЕЗ въведе неприлагани досега практики в обслужването на клиенти в България – създаде енергиен омбудсман и учреди съвет с участието на независими експерти и потребителски организации.