Международната вертига сервизи Premio откри нов обект в Бургас. Автоцентърът е шестият и най-големият от веригата в България. Лентата му прерязаха заместник областният управител на Бургас – Атанас Терзиев, Богдан Иванеску, Мениджър продажби на леки гуми за Румъния, България и Молдов и Георги Славчев, собственик на фирмата партньор "БИГС". Като част от веригата фирмата вече е официален вносител на марките Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava и Debica. "Бигс" предлага и марката Kelly, която е ексклузивна за франчайзинг партньорите и може да бъде намерена само в сервизите на веригата. На обща площ от 1500 кв.м в автоцентъра са разположени шоурум, склад с хотел за гуми и монтажно хале с възможност за едновременно обслужване на 8 леки автомобила, както и стенд за товарни автомобила. Новият обект на веригата Premio разполага с машини за монтаж, демонтаж, баланс и вулканизация, машина за изправяне на джанти, диагностика, смяна на масла, ремонт на спирачна система, ел. услуги и продажба на акомулатори и резервни части.
Веригата Premio е основана в Германия през 1996-та година и е собственост на Goodyear Dunlop Handel System. Към момента тя е представена от 505 обекта в Европа, в страните Германия, Чехия, Унгария, Полша, Румъния, Русия, Словакия, Швейцария, Турция, Казахстан и Узбекистан и продължава да се разширява със силна и ясна политика на експанзия. През годините на развитие Premio се утвърждава като персонален консултант на шофьорите, когато имат нужда от гуми, джанти и цялостно сервизно обслужване.
Веригата дава уникална възможност за развитие на работещи сервизи за гуми, на желаещите да развият своя бизнес и едновременно с това да бъдат част от просперираща световна компания. Основно изискване на веригата е сервизите да бъдат оборудвани с професионална техника за демонтаж, монтаж и баланс и на гуми, произведени по Run on Flat технология. В концепцията на Premio освен продажбата и сервизното обслужване на гуми (демонтаж, монтаж, баланс, регулиране на преден мост) са включени и други услуги, свързани с поддръжката на автомобила: масла, акумлатори, амортисьори, ауспуси, климатици, ходова част, електрическа инсталация и други.
Франчайзингът на Premio предвижда и множество обучения по отношение на всички фази на обслужване на клиента – както обучения за търговския екип, така и за сервизните специалисти. Знанията и прилагането на стандартите биват редовно проверявани, за да бъде сигурно, че във всички центрове на веригата обслужването е винаги на високо ниво. Партньорите имат и възможността да внедрят и софтуерен пакет, специално разработен за цялостната дейност на Premio автосервиз.