Международна седмица на нетуъркинга (International Networking Week®)

Темата е проследяване на контактите, които се създават по време на нетуъркинг срещи и е решаващ фактор за успешна стратегия
по статията работи: biznews.bg
Международна седмица на нетуъркинга (International Networking Week®)

В седмицата между 06-ти и 10-ти февруари ще се проведе Международна седмица на нетуъркинга (International Networking Week®) - инициатива на BNI® и ще съдържа редица събития по целия свят.

Българското представителство на международната бизнес мрежа BNI® ще се включи с активни срещи на представителите на двете дружества BNI Партньори и BNI Успех. Всеки заинтересован може да посети среща на BNI дружество между 6-ти и 10-ти февруари като избере удобен за него ден.

Темата на Международната седмица на нетуъркинга (International Networking Week®) 2017 е проследяване на контактите, които се създават по време на нетуъркинг срещи и е решаващ фактор за успешна стратегия.

Фокусът на събитията ще е насочен към организиране на срещи между представители на бизнеса с членове на други нетуъркинг организации, студенти, представители на пресата и на заинтересованите страни от всички нива на правителството и бизнеса. Целта на International Networking Week® е да се повиши популярността на нетуъркинга като основен инструмент за успех в днешния бизнес климат.

"Когато хората се присъединяват към нетуъркинг група, те са склонни да се фокусират върху убеждаването на хората в тази група да опитат техния продукт или услуга. Показват всички тънкости на това, което предлагат и се опитват да сключат сделка с техните партньори за препоръки." – споделя основателят на BNI® д-р Айвън Майснер.

Първият от седемте навика за високоефективен нетуъркинг гласи: Споделяйте опит, не визитни картички. Визитните картички не излизат от мода (каквото и да ви говорят). Не подавайте визитната си картичка веднага при запознанството си с някого. Използвайте срещата ви, за да научите и споделите нещо, не мислете за "сделката на годината", която бихте могли да сключите. Използвайте визитната си картичка като покана да продължите контакта с избрани от вас хора.
Препоръките, макар и отдавна известен метод за правене на бизнес, са все още обвити в тайна. Правенето на бизнес чрез препоръки не се преподава в университетите и не се разглежда в помагалата за бизнес успех. За своята 31 годишна история BNI се е утвърдила като водещ модел на развитие на бизнеса чрез силата на препоръките, който обединява повече от 208000 души от над 70 страни, сред които от 2015 г. вече е и България.

Най-добрият начин да разберете как работи BNI® е да посетите среща. Посетителите могат да присъстват САМО на две срещи (два пъти в едно и също дружество, или по един път в две различни). След това трябва да вземат решение да се присъединят. Посетителите НЕ могат да рекламират бизнеса си в дружество, в което тяхната професия вече е представена. Не е задължително да имате покана, за да посетите дружество, но е най-добре да се свържете с Президента на дружеството преди посещението.

BNI Партньори / BNI Partners - заявка за посещение
BNI Успех / BNI Success - заявка за посещение
BNI Доверие / BNI Trust - заявка за посещение

Последвайте BNI® България в социалните мрежи: FacebookLinkedInGoogle + и You Tube

 реклама