Марките на Procter & Gamble се обединяват за старта на кампанията "Благодаря ти, мамо!"за Олимпийските зимни игри Сочи 2014

Поредицата истории "Да отгледаш олимпиец" отдават почит на майките, като показват пътя на световните спортисти към успеха през очите на техните майки
по статията работи: Ралица Стоянова
Марките на Procter & Gamble се обединяват за старта на кампанията "Благодаря ти, мамо!"за Олимпийските зимни игри Сочи 2014
Снимка: Procter & Gamble

Procter & Gamble, глобален партньор на Международния Олимпийски Комитет, обявява началото на кампанията "Благодаря ти, мамо!” със серия от видеа "Да отгледаш олимпиец", които представят спортистите Линдзи Вон за марката Olay® от САЩ, Феликс Нойройтер от Германия и Свен Крамър от Холандия за марката Gillette® и Елена Илиних от Русия за марката Pantene®.

Началото на кампанията "Благодаря ти, мамо!” отбелязва 100 дни до началото на Олимпийските зимни игри Сочи 2014 и е подкрепена от повече от 15 марки на P&G в цял свят като Pampers® и Head & Shoulders®.

"Марките на P&G разглеждат спонсорството на Олимпийските игри по специален начин.”, каза Марк Притчард, Международен бранд мениджър на P&G. "Нашите марки не просто живеят за финала, те са по пътя на спортистите до игрите, който започва от детството им заедно с техните майки. Затова, ако една марка на P&G подкрепя спортист, то тя също отдава почит и на майката, която му е помогнала да стигне до върха.”

Глобалната кампания на P&G за Сочи 2014 ще представи вдъхновяващи инициативи на някои от емблематичните марки на компанията като кампанията на Head&Shoulders с Олимпийския шампион на Русия по хокей на лед - Евгений Малкин.

"Нямаше да съм спортистът, който съм днес, ако не беше моята майка”, казва холандският златен медалист по бързо пързаляне с кънки Свен Крамър. "Като спортист, аз съм горд да си сътруднича с марката Gillette, не само защото Gillette олицетворява високото ниво на представяне, но и поради начина, по който се отнася към майка ми.”

Линдзи Вон, олимпийски златен медалист на САЩ, споделя - "Аз съм развълнувана да съм част от кампанията на P&G ‘Благодаря ти, мамо!’ и да участвам заедно с едни от най-големите спортисти в света, които са подкрепени от P&G и едни от най-добрите марки в света. По време на нашите тренировки и състезания, ние се борим с всички трудности. Като скиор, моята кожа е подложена на екстремни зимни условия. Затова аз се доверявам на Olay да предпазва кожата ми и я поддържа възможно най-здрава.”

Със серията видеа "Да отгледаш олимпиец ” P&G отдава почит на майките на спортистите по цял свят, показвайки ежедневните уроци, на които учат майките. От първите стъпки на техните деца до първите неуспехи, видео историите показват безусловната любов, която майката дава на детето си независимо от обстоятелствата.

Други спортисти, които участват в  сериите "Да отгледаш олимпиец ” са Теса Вирту и Скот Моeр, златни олимпийски медалисти на Канада по фигурно пързаляне, които са подкрепени от продуктите за разкрасяване на P&G като Pantene и Olay. Американката Джули Чу е подкрепена от марката Bounty и Екатерина Боброва, която се състезава за Русия в дисциплината танци на лед, е подкрепена от марката Venus®.

"От Pampers през Blend-a-med до Ariel, нашите марки помагат на майките и техните семейства”, казва Марк Притчард. "Когато видим решителността, отдадеността и упоритостта, с която един спортист стига до Олимпийските игри, ние виждаме майките, които са му помогнали да развие тези качества. Затова нашите марки са отдадени не само на спортистите, които подкрепят, но и на това да помагат на майките им.”

Като част от подкрепата на P&G към майките по света, кампанията "Благодаря ти, мамо!” ще се осъществява чрез различни медийни канали и магазини. Два милиона дистрибутора по света ще разпространяват продукти на P&G с опаковки, посветени на кампанията за Олимпийските игри.

 

 реклама