Майкрософт България избра APRA Porter Novelli за комуникационна агенция

Агенцията ще се грижи за създаването и реализацията на цялостна комуникационна стратегия
по статията работи: Петя Бързилска
Майкрософт България избра APRA Porter Novelli за комуникационна агенция
Снимка: Microsoft

APRA Porter Novelli бе избрана за ПР агенция на Майкрософт България. Агенцията ще се грижи за създаването и реализацията на цялостна комуникационна стратегия на технологичния гигант, като поема връзките с медиите и реализацията на проекти в рамките на "Citizenship” програмата на компанията.

"За нас е чест да работим със световен лидер като Майкрософт и заедно да посрещнем предизвикателствата, промените и динамиката на съвременните медии. Вярвам, че съвместните ни усилия ще затвърдят водещите позиции на компанията на българския пазар и ще запазят и продължат да развиват репутацията и доброто й име и в бъдеще," заяви управителят на APRA Porter Novelli Томислав Цолов.

Основана през 1994 г., днес APRA Porter Novelli е сред водещите комуникационни агенции в България. Сред клиентите на компанията са Нестле България, Coca-Cola, HP, Санома Блясък България, АстраЗенека, Сименс, Браун-Форман България, Байерсдорф България, Ромпетрол България и много други.

За Майкрософт:

Учредена през 1975 година, Microsoft (NASDAQ "MSFT”) е световен лидер в областта на софтуера, услугите и Интернет технологиите за компютърно управление на бизнеса и човешките ресурси. Фирмата предлага широк спектър от продукти и услуги за бизнес и частни потребители, като всеки продукт е създаден, за да даде сила на потребителя навсякъде, по всяко време и на всякакъв вид устройство. През 1999 г. Microsoft откри свой офис в България.

 реклама