М-Тел предлага нови възможности за рекламния бизнес в България

Компанията отваря уебсайта си за онлайн реклама, започва да предлага и sms маркетинг решения
по статията работи: Нели Минчева
М-Тел предлага нови възможности за рекламния бизнес в България
Снимка: М-Тел

Нови възможности за рекламния бизнес в България започва да предлага М-Тел. Компанията цели да развива онлайн и мобилната реклама у нас и затова отваря своя уебсайт за реклама на трети страни, като ще предлага тези възможности и в мобилния си портал.

Телекомът ще предложи на рекламодателите и още един канал за комуникация с техните потребители – уеб SMS маркетинг услуга. Благодарение на нея, рекламодателите могат да достигнат до 600 000 уникални потребители месечно.

Миксът от възможности за реклама, които М-Тел предлага, е предназначен за широка категория рекламодатели, които търсят увеличен обхват на кампаниите си. Рекламните услуги на телекома позволяват извършването на различни cross channel кампании, които включват web, mobile и WEB2SMS.

Развитието на мобилната реклама, включително в частта sms маркетинг, е част от разширяващото се портфолио от услуги, за които компанията може да предложи експертна консултация на своите клиенти.

Онлайн рекламата в сайта www.mtel.bg ще предлага стандартни и rich media рекламни формати. Мобилният портал ще позволява използването на банери и текстови линкове. И в двете платформи ще има интегриран софтуер, който ще позволява прецизно таргетиране по демографски показатели.

Уебсайтът www.mtel.bg е в Топ 15 по посещаемост в България по данни на Gemius, с трафик от над 23 милиона импресии месечно и 800 000 уникални реални потребители. Телекомът разполага с най-големия мобилен портал на пазара и с уеб услугата SMS-center в уеб сайта, чрез която може да предложи нови уникални рекламни формати.

Сред първите компании, които решиха да се възползват от новите рекламни предложения на М-Тел, са Банка ДСК, Студио Модерна, Honda и bet365.

Повече информация за проекта може да намерите тук: www.mtel.bg/advertising

 реклама