М-Тел подкрепя бизнеса в България благодарение на своята партньорска програма

Сред най-новите партньорски услуги на мобилния оператор е услугата M-Tel Taxi Manager
по статията работи: Нели Минчева
М-Тел подкрепя бизнеса в България благодарение на своята партньорска програма
Снимка: М-Тел

М-Тел създаде специална партньорска програма, чрез която подава ръка на бизнеса в България за развитие на различни видове партньорствa в подкрепа на интересни продукти и услуги, независимо дали са отправени от по-малки или по-големи компании.

Партньорската програма на телекома има за цел да подпомогне сътрудничеството си с онези фирми, които имат желание и компетенции да правят съвместен бизнес с оператора.

Програмата дава възможност М-Тел да бъде телекомуникационен партньор, сътрудник в продажбите или пък да използва силата на бранда си за общи продукти или услуги в различни бизнес индустрии.

Сред най-новите партньорски услуги на мобилния оператор е услугата M-Tel Taxi Manager - система за получаване и обработване на заявки и цялостно организиране на процесите в една таксиметрова компания.

Услугата включва таблет за автомобила, софтуер и мобилна връзка в пакет. Тя предлага автоматично обработване и изпращане на поръчки, райониране и разпределяне на шофьорите, проследяване за нередности, нотификации за събития на пътя, разплащане с клиентски карти. Освен това услугата включва  електронни ваучери, дигитална реклама, мониторинг на поведението и представянето на шофьора.

Компаниите, които желаят да партнират с Мобилтел, могат да изпратят своето предложение за сътрудничество чрез специалната форма в сайта на телекома: http://www.mtel.bg/kak-da-partnirame-s-mtel.

 реклама