До 125 допълнителни бонус точки на година могат да натрупат участниците в M-Tel Club, като подарък за тяхната лоялност, без това да е обвързано със събраните точки от месечни сметки.
М-Тел е единственият телеком, който дава на своите клиенти бонуси под формата на точки, не само за потребление, но и за лоялността. Всеки клиент получава между 25 и 100 точки, в зависимост от това колко години е част от програмата. Всяка година носи на клиента по 25 допълнителни точки.
Останалите точки се натрупват според потреблението – всеки заплатен за използвани услуги лев носи по една точка. Начислява се и бонус, зависещ от броя използвани услуги на компанията – между 40 и 70 точки.
Събраните точки могат да се разменят за разнообразни предметни награди, SMS-и и MMS-и, международни разговори и разговори в мрежата на компанията, отстъпки от месечни такси. Преференциални цени за телефони и лаптопи също са в сила за участниците в клуба.
Притежателите на карти M-Tel Club могат да се възползват и от отстъпка до 25% в осемнайсет партньори на телекома, сред които вериги за техника, оптики, застрахователни компании, центрове за авто-обслужване, вериги за хранене, магазини за мебели, почивни комплекси, банки, аптеки. Част от тях са Техномаркет, ресторанти Хепи, оптики Джой, центрове за гуми Диана, банка ДСК, аптеки Санита, Булстрад, магазини aiko, зимният курорт Пампорово, Туристическа агенция Astral Holidays и други.
Всички частни клиенти на компанията могат да се включат в програмата за лоялност M-Tel Club след шестия месец от сключването на договор, без значение от вида на тарифния план, който използват. Всеки нов участник в клуба получава автоматично стартов брой точки.
В зависимост от стойността на средната месечна сметка, през последните шест месеца, участниците в M-Tel Club получават карта Класик (до 40 лева), Сребърна (от 40 до 70 лева) или Златна (над 70 лева). Златна и Сребърна карта се получават автоматично до две седмици след включването в програмата на пощенския адрес на клиента, а получаване на клубна карта Класик лоялните клиенти на М-Тел могат да заявят напълно безплатно във всеки магазин на компанията или на *88.
М-Тел е единственият оператор, който има програма с ясни правила за бонифициране с точки на лоялните си клиенти, които те могат да заменят срещу отстъпки от услугите и продуктите на компанията или да се възползват от допълнителната възможност за твърда отстъпка, независеща от броя събрани точки, в осемнайсет от най-добрите вериги и доставчици на услуги в страната.