Луди разпродажби поставят началото на обновения дизайн на сайта на Fashion Days  3

На 14 август стартира кампанията Crazy Sale, която сутрин (8.00 ч.), обед (13.00 ч.) и вечер (19.00 ч.) до 21 август ще предлага на потребителите до 10 разпродажби на ден - всяка от тях с продължителност от 48 часа
по статията работи: Лиляна Бончева
Луди разпродажби поставят началото на обновения дизайн на сайта на Fashion Days
Снимка: Fashion Days

През този месец Fashion Days предлага на потребителите си нови възможности за изгодно пазаруване. Всеки, който желае да обнови летния си стайлинг, може да разчита на модния навигатор с безпогрешен вкус – Fashion Days. На 14 август стартира кампанията Crazy Sale, която сутрин (8.00 ч.), обед (13.00 ч.) и вечер (19.00 ч.) до 21 август ще предлага на потребителите до 10 разпродажби на ден - всяка от тях с продължителност от 48 часа. Освен с продукти на топ брандове кампанията Crazy Sale впечатлява и с това, че цените ще бъдат дори по-ниски от стандартните на сайта. Разпродажбите ще бъдат тематични и ще включват продукти от различни марки по дадената тема - например Born to be Wild, Girls' Night Out, Pool Party, I Love Denim, Ladylike, Project Underwear. Сред дизайнерските предложения в рамките на кампанията са продукти на Alexander McQueen, Valentino, Dolce&Gabbana, Miss Sixty, Vivienne Westwood, Givenchy и много други.

След приключване на кампанията Crazy Sale най-големият онлайн клуб за пазаруване в Централна и Източна Европа ще изненада милионните си почитатели с нова стилна визия на сайта си. Под мотото "Нов дизайн, същите неустоими предложения” Fashion Days представя не само обновения си стайлинг, но и подобрените услуги на сайта, които ще улеснят пазаруването. Сред новостите на сайта на Fashion Days е и по-удобното разглеждане на кампаниите, които вече ще са разделени по категории: "Мъже", "Жени", "Деца". При възникнали въпроси на разположение на потребителите е денонощният център за обслужване на клиенти с безплатен телефон за връзка.

 

В основата на Fashion Days е идеята да предостави на клиентите си луксозни продукти по достъпен и удобен начин. Изключително динамично развиващия се моден клуб за онлайн пазаруване, който днес има над 3 000 000 почитатели в 7 европейски държави, е създаден от креативните швейцарци Ян Вихр и Маркус Окумус през юли 2009 г. в Цюрих. Освен в Швейцария, където е централата на Fashion Days, и в Германия, където компанията има офис, сайтове за пазаруване има в България, Румъния, Чехия, Унгария, Словакия, Словения и Литва.

Само за 3 години компанията се превръща в пазарен лидер в региона, като осигурява над 300 атрактивни работни места. До края на годината се очаква Полша, Латвия и Естония да се присъединят към групата на Fashion Days и да преоткрият предимствата и удобствата от пазаруването в онлайн клуба.

Компанията е предпочитан партньор на едни от най-популярните модни марки и производители в света, като предлага техните продукти с отстъпки до 70%. Благодарение на качеството на продуктите и услугите си, Fashion Days успява да се докаже и като абсолютен експерт в модата, приел като своя мисия да помага на клиентитe да експериментират с индивидуалния си стил, като го усъвършенстват и разнообразяват.

 реклама