Неотразимият Лорд Самърсби откри лятото с пъстро и шумно парти в Борисовата градина в София в първия от поредицата Дни на Somersby през 2014 г. Облечен в бляскави одежди и с неизменна усмивка на уста, благородникът се появи в късния съботен следобед, съпровождан от красиви придворни дами и свитата си от музиканти, танцьори и художници. Хиляди фенове се освежиха с любимата напитка, предлагана в три вкуса – ябълка, круша и къпина, и се снимаха с лорд Самърсби и помощниците му.
С присъщия си весел и безгрижен нрав, лордът прикани гостите да изразят емоциите и индивидуалността си чрез изкуството на танца. Последният, според легендата, е измислен именно от ексцентричния благородник – по време на дворцов прием през далечната 1735 г. той се подхлъзнал на кубчета лед, но благодарение на бутилка сайдер в ръката си успял да запази равновесие, а краката му неусетно заиграли в ритъм. Желаещите да научат нови стъпки и движения се впуснаха във вихъра на ча-ча, хип-хоп, джайв, самба и диско под вещото ръководство на танцьорите-учители от "Денсинг старс”.
Лордът не пропусна и този път да прояви творческата си натура и предизвика много смях и настроение сред присъстващите с демонстрация на някои от своите странни и чудати изобретения. През целия ден гостите бяха забавлявани от професионални аниматори, а за музиката се погрижи професионален брас бенд.
За Somersby
Карлсберг България представя Somersby ябълка през април 2011 г., което го прави пионер в този сегмент на българския пазар. За много кратко време той се налага като любима напитка както на жените, така и на мъжете. Поради големия интерес, компанията започва да предлага и ароматите круша и къпина. Сайдерът традиционно се прави от ферментирал ябълков сок. Със своя свеж и леко газиран вкус, той е идеалната напитка за разхлаждане през летните жеги.
За Карлсберг България
Сайдерът Somersby е перлата в короната на Карлсберг България. Продуктовото портфолио на компанията включва също разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar и немската пшеничена бира Erdinger.
За Carlsberg Group
Carlsberg Group е четвъртият по големина производител на бира в света с широко портфолио от марки бира и други напитки. Водещият бранд на компанията – Carlsberg – е сред най-популярните в света. Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред осемте най-успешни марки бира в Европа. Carlsberg Group има над 41 000 служители, а продуктите на компанията се предлагат на над 150 пазара. През 2012 г. Carlsberg Group е продала 120 млн. хектолитра или около 36 млрд. бутилки бира.