LG Electronics (LG) бе домакин на редица дейности, планирани да съвпаднат с тазгодишния Световен ден на околната среда на 5 юни, в защита на неоспоримия им ангажимент за по-отговорно отношение към околната среда.
LG споделя общата цел за насърчаване на повече хора да живеят по устойчив начин с Програмата за околна среда на ООН, спонсорът на Световния ден на околната среда. От 1 май до 5 юни, LG излъчи 30-секунден рекламен клип за кампанията на Програмата за околна среда на ООН за 2014 "Извиси гласа си, не повишавай равнището на морската вода” върху своите LED билборди на Times Square в Ню Йорк и Piccadilly Circus в Лондон. Видеото играе важна роля в глобалната социална кампания на LG, LG Hope Screen. Предавайки важно послание директно до повече от 1.5 милиона души дневно в две от най-посещаваните места по света, LG има за цел да промотира огромните усилия, извършвани от неправителствените организации пред голяма, международна публика.
LG отпразнува Световния ден на околната среда като се включи в няколко екологично насочени активности, част от Световния ден на доброволеца. В Корея работният синдикат на LG организира обучение по повод употребата на екологична електроника. В него се включиха около 100 деца, които научиха повече за новите иновации в областта. На 1 юни персоналът на LG в САЩ сподели посланието си за устойчивост с общността като взе участие в 5-километрово надбягване. По време на провеждането му участниците споделиха съвети, свързани с пестенето на енергия и предизвикаха хората да ги прилагат вкъщи. Служителите на LG в Малайзия и Австрия предпочетоха да почетат Световния ден на околната среда с прости ежедневни дейности, свързани с пестенето на енергия като намаляване броя на принтираните материали, изключване на светлините и оставяне на компютрите си в състояние на изчакване, когато не се използват.
Иновативните технологии на LG също са разработени с фокус върху подобряване на енергийната ефективност с цел да се намали въздействието им върху околната среда. За да продължи лидерството си в предлагането на екологични продукти, Агенцията за защита на околната среда в САЩ (EPA) призна усилията на LG с наградата "ENERGY STAR Partner Excellence” за 2014 година. В периода 2009-2012 г. LG е обявена за член на световните лидери на the Carbon Management Global Leaders Club by the Carbon Disclosure Project Korea.
За LG Electronics, Inc.
LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) е световен лидер и технологичен новатор в областта на потребителската електроника, мобилните комуникации и домакинските електроуреди. В компанията работят повече от 87 000 души в 113 представителства по целия свят. С продажби за 2013 г. на стойност 53,10 милиарда долара (58,14 трилиона корейски вона), LG се състои от пет бизнес подразделения — Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance, Air Conditioning & Energy Solution and Vehicle Components — и е един водещите световни производители на телевизори с плосък панел, мобилни устройства, климатици, перални машини и хладилници. LG Electronics е ENERGY STAR® партньор на 2013 г. За повече информация относно LG Electronics, моля посетете www.LGnewsroom.com.