Лео Меси е новият международен посланик на Gillette  2

Меси разкрива "стоманената си издръжливост" и представя специална серия самобръсначки Gillette за различните държави
по статията работи: Данаил Казаков
Лео Меси е новият международен посланик на Gillette

Водещата марка за мъжки продукти в света, Gillette, днес обяви Лионел "Лео" Меси за новото международно лице на марката за предстоящото световно първенство по футбол. Също така, Gillette става партньор и на Фондация "Лео Меси", и подкрепя нейната мисия. Партньорството между марката и Меси, дава старт и на новата кампания Inner Steel (Стоманена издръжливост). Тя разкрива ненадминатата страст и психическа издръжливост, които фенове и спортисти показват в борбата на техния отбор към победата, както и цветовете на техните държави.

Gillette определя Inner Steel като психическа издръжливост, непоклатима решителност и стремеж към победата. Това е същата онази неизчерпаема смелост да продължаваш да даваш най-доброто от себе си, което е заложено и в основата на марката. Тя води до характерните за Gillette иновации, които променят пазара, но също така и утвърждава превъзходството на продукта и гарантира траен успех. Това обяснява защо заедно с Меси, Gillette си партнира на регионално ниво с елитен списък от отбори и играчи по цял свят. Сред тях са Джо Харт (Англия), Томас Мюлер (Германия), Оскар, Паулиньо и Лукас (Бразилия), Чичарито (Мексико), Фалкао (Колумбия), Серхио "Кун" Агуеро (Аржентина), Хуан Аранго (Венецуела), Алексис Санчез (Чили), Шинджи Кагава (Япония), Ки Сунг-Йонг (Южна Корея) и "Играч на века" Пеле (Бразилия). Сред водещите национални отбори са тези на Испания, Аржентина, Бразилия, Италия и Мексикоi.

За да отбележи старта на кампанията, Меси демонстрира своята решителност във видеото "Смяна на местата” заедно с Роджър Федерер. То показва Меси и Федерер в съблекалня, за пръв път заедно на едно място. Изведнъж те са пренесени от реалността във фантазията, изживявайки напълно нови и различни неща всеки път и предизвиквани да тестват своята Inner Steel. За да гледате видеото отидете на: https://www.youtube.com/watch?v=Hc7oa-e3Blg.

За партньорството си с Gillette, Меси коментира: "През своята кариера съм имал късмета да постигна голям брой успехи на терена, но знам, че силното представяне идва само когато дадеш 100 процента за постигането на задачата, влагайки цялата си сила и характер. Inner Steel е вродена на всички мъже. Тя е твърдата отдаденост към цветовете на твоя отбор или държава на всяка цена. Gillette е марка, която споделя моята решимост и стремеж да бъда на върха. Затова знам, че заедно можем да покажем на мъжете по света, че най-силното представяне идва тогава, когато подсилиш стоманената си издръжливост и се гордееш с националните си цветове.”

Президентът на Gillette, Патрис Лувет, добавя: "За да създадем най-тънките ни ножчета ние каляваме нашата стомана до съвършенство. Това е именно успехът, върху който е изграден Gillette и ние вярваме, че той се намира във всички мъже, чакайки единствено да бъде събуден. Имаме честта да си партнираме с Лео Меси и звездна палитра от световно-известни играчи и отбори, които са заедно с компанията в основата на новата й футболна инициатива. Тя поставя началото на нова ера за Gillette и футбола като цяло. В ролята си на елитни играчи и отбори, които са успявали отново и отново на върха в своя спорт, футболистите са вдъхновение за всички онези, които продължават да се борят в постигането на своя потенциал, за да бъдат най-добрите всеки ден.”

Вдъхновен от тези световно-известни футболни посланици и национални отбори, в своята кампания Inner Steel, Gillette ще насърчава футболните фенове по света да разкриват и споделят своята стоманена издръжливост, както и да подкрепят своите национални цветове. Това ще се постигне като се предизвикват мъжете от всички страни да покажат, че и те като Gillette, са създадени от стомана, подсилени от цветовете на шампионите.

Във време, когато световните футболисти предизвикват възможностите си до краен предел, Gillette има за цел да възпламени вътрешната сила на феновете и да възхвали ролята, която те играят, подкрепяйки своите отбори към победата. Кампанията Inner Steel подсилва ролята на Gillette като марка, която е обещала и се стреми да доставя най-доброто за 800 милиона мъже всеки ден вече над 100 години.

Списък с футболистите, с които Gillette си партнира в отделните държави

Играчи

  • Джо Харт (Англия): Вратар на отбора от английската Висша лига Манчестър Сити, както и на националния отбор на Англия. Трикратен последователен носител на "Златната ръкавица” в Барклийс Премиер Лийг.
  • Томас Мюлер (Германия): Халф и нападател в отбора от немската Бундеслига Байерн Мюнхен, както и футболист на немския национален отбор. Определен за Най-добър млад играч през 2010 от FIFA World cup, както и носител на Златната обувка на шампионата с най-много отбелязани голове – 5 и 3 асистенции.
  • Шинджи Кагава (Япония): Халф в отбора от английската Висша лига Манчестър Юнайтед, както и футболист от националния отбор на Япония. През 2012-та е определен за азиатски международен футболист на годината от Азиатската футболна конфедерация.
  • Хавиер Ернандес Балкасар "Чичарито” (Мексико): Нападател в английската Висша лига от Манчестър Юнайтед и футболист от мексиканския национален отбор. Топ реализатор със 7 гола и обявен за най-ценния футболист на 2011 в Златната купа на КОНКАКАФ на 23 годишна възраст.
  • Ки Сунг-Йонг (Южна Корея): Халф в отбора от английската Висша лига Съндърленд и част от националния отбор на Южна Корея. Участник в отбора на Южна Корея от Световното първенство през 2010 г. и Олимпийския отбор на страната през 2012 г.
  • Радамел "Фалкао” Гарсиа Сарате (Колумбия): Нападател от испанската Примера Дивисион за отбора на Атлетико Мадрид и футболист от националния отбор на Колумбия. През 2012 Фалкао е обявен за най-добър футболист от Globe Soccer, заема трето място в надпреварата за Златна топка и е носител на трофея EFE от новинарската агенция със същото име.
  • "Лукас” Родригес Моура да Силва (Бразилия): Атакуващ халф за отбора от френската Лига 1 – Пари Сен Жермен и футболист в бразилския национален отбор. Участник в олимпийския отбор на Бразилия за 2012 г.
  • "Оскар” дос Сантос Ембоаба Жуниор (Бразилия): Халф за отбора от английската Висша лига – Челси и футболист в бразилския национален отбор. Носител на Световната купа на ФИФА до 20 години.
  • "Паулиньо" (Бразилия): Полузащитник от 2013 година в отбора от Висшата лига на Тотнъм Хотспър. И той е част от националния футболен отбор на Бразилия.
  • Алексис Алехандро Санчес "Алекс Санчес”(Чили): Нападател за отбора от испанската Примера Дивисион – Барселона и за националния отбор на Чили. Извежда отбора до осминафиналите на Световното първенство през 2010 г., което е най-доброто класиране на страната от 1962 г.
  • Серхио "Кун" Агуеро (Аржентина): Нападател в отбора от Английската висша лига – Манчестър Сити и играч в Националния отбор на Аржентина. Едва на 15 години и 35 дни, той е най-младият играч, който дебютира в аржентинската Примера Дивисион, като счупва рекорда, постигнат преди това от Диего Марадона през 1976 година.
  • Хуан Аранго (Венецуела): Играч на Борусия Мьонхенгладбах като атакуващ полузащитник и страничен халф. Играл над 100 пъти за Венецуела, той е един от малкото венецуелски играчи, които играят за отбор от първа дивизия в голяма Европейска лига.
  • Пеле (Латинска Америка): Бивш бразилски футболист, определян за най-добрия играч във футболната история. Определен е за "Играч на века” от редица организации, сред които ФИФА и Международния олимпийски комитет.

Партньорства с национални отбори:

  • Испания: Световен шампион през 2010 на FIFA; Трикратен европейски шампион на UEFA (1964, 2008, 2012); Златен медалист от Летните олимпийски игри през 1992.
  • Аржентина: Двукратен световен шампион на FIFA (1978, 1986); Шампион на Купата на конфедерациите на FIFA през 1992; 12 пъти шампион на Южна Америка (1921, 1925, 1927, 1929, 1937, 1941, 1945, 1946, 1947, 1955, 1957, 1959); Двукратен шампион на Копа Америка (1991, 1993); Двукратен златен медалист от Летните олимпийски игри.
  • Бразилия: Домакин на световното първенство на FIFA през 2014; Петкратен световен шампион на FIFA (1958, 1962, 1970, 1994, 2002); Трикратен шампион на Купата на конфедерациите на FIFA (1997, 2005, 2009); Трикратен шампион на Южна Америка (1919, 1922, 1949); Петкратен шампион на Копа Америка (1989, 1997, 1999, 2004, 2007); Домакин на Летните олимпийски игри през 2016.
  • Италия: Четирикратен световен шампион на FIFA (1934, 1938, 1982, 2006); Европейски шампион на UEFA през 1968; Златен медалист от Летните олимпийски игри през 1936.
  • Мексико: 1999 Шампион на Купата на конфедерациите на FIFA през 1999 г.; 9 пъти шампион на КОНКАКАФ (1965, 1971, 1977, 1993, 1996, 1998, 2003, 2009, 2011); Златен медалист от Летните олимпийски игри през 2012.
  • Чили: 9 завършвания в Топ 3 на Копа Америка
  • Венецуела: Борят се за домакинство на Световното първенство през 2014

За спортното наследство на Gillette

В началото на 1900 година Gillette има визията да свърже марката с известни спортове и спортисти. Това е ключова стратегия, помогнала на компанията да се превърне в световен лидер в грижата за мъжа в категория бръснене. Марката Gillette влиза в много американски домове чрез историческите излъчвания по телевизията на Спортната Кавалкада Gillette. С течение на годините Gillette добавя в своето портфолио ключови спортни събития в Америка, включително шампионати по бокс, колежанските футболни игри Bowl, Главната лига по бейзбол, турнира PGA Tour®, както и Дербито Кентъки. През 1980-та година Gillette става глобален спонсор на популярното спортно предаване World Sports TV. Gillette, също така, спонсорира международни събития като световната купа на ФИФА, световната купа по ръгби, купата Gillette Cup по крикет, както и Формула 1. През 2002 година, Gillette обявява споразумението за ексклузивни права за имената на домакинските стадиони на трикратните супершампиони по американски футбол New England Patriots в Националната футболна лига. До средата на 2000 година, марката продължава със своите иновативни маркетингови програми със спортни звезди от цял свят. Днес, Gillette продължава спортното си наследство въвеждайки спортни маркетингови програми в много региони по света, като спонсорирането на Олимпиадата е една от водещите инициативи. По време на Олимпиадата в Лондон от 2012 г. Gillette си партнира с 24 спортисти от цял свят.

За Procter & Gamble

P&G служи на приблизително 4,8 милиарда души в цял сват, чрез своите марки. Компанията притежава едно от най-стабилните портфолиа с доверени, водещи качествени марки, сред които Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®,Duracell®, Fairy®, Fusion®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Mach3®, Oral-B®, Blend-a-med®, Pampers®, Pantene®, Tide® и Wella®. Общността на P&G включва дейности в приблизително 80 страни в света, като марките са достъпни в повече от 180 държави. Моля посетете http://www.pg.com/ за последни новини и подробна информация за P&G и марките на компанията.

За Фондация "Лео Меси"

 Фондацията на Лео Меси, основана през 2007 г. от Лео Меси с подкрепата на неговото семейство, се бори да осигури на децата по света равни възможности да сбъднат мечтите си. От основаването си до сега тя работи неуморно в полза на деца и подрастващи със застрашено здраве. Всички проекти, ръководени от Фондацията, както на национално, така и на международно ниво, се фокусират върху образованието и здравеопазването – най-вече в борбата срещу рака при децата и болестта на Шагас.

"Сбъднах мечтата си да стана футболист  и искам да знаете, че се борих здраво, за да стигна дотук и трябва да се боря още по-здраво, за да остана тук. Днес искам да използвам усилията и опита си, за да помагам на децата в нужда, защото моята движеща сила са детските усмивки, когато се появи лъч надежда, който да ги направи щастливи. Ето защо решихме да създадем Фондацията на Лео Меси и ще продължа да се боря за щастието на децата със същите ентусиазъм и отдаденост, които влагам и във футболната си кариера." (Лео Меси)

 реклама