Компаниите увеличават броя на специалистите по продажбите, но променят подхода при работата с тях

Световноизвестни експерти в продажбите и организационното поведение идват в България за първи път по повод на Първата конференция по продажби на ICAP
по статията работи: Петя Бързилска
Компаниите увеличават броя на специалистите по продажбите, но променят подхода при работата с тях
Снимка: sxc.hu

Тони Хюз ще представи пред българската делова публика как подходът към продажбите се променя по цял свят под натиска  на икономическата криза и кои  са новите печеливши техники за продажби. Тони Хюз заема позицията Управляващ  директор на Huthwaite International с контролни функции върху групата компании на Huthwaite от 1998г. Преди това той лично е изготвял и изпълнявал над 1000 проекта в 29 страни на 3 континента. Хюз е един от най-търсените лектори на различни национални и международни събития и е редовен съдия на конкурси като National Sales, Customer Service and Business Award.

Търговски представители и директори от повече от 100 български компании ще имат възможността да се срещнат  и с д-р Лесли Т. Самози, University of Sheffield и да получат съвет от него за това "Къде отидоха всичките пари? И как да мотивираме специалистите по продажби по време на криза”. Д.р Самози е Старши лектор и Академичен директор на MBA програмата на CITY College (международен факултет на University of Sheffield) и основател на Laboratory for Strategic People Management.

Несъмнено най-горещият въпрос, който държи будни търговските директори по цял свят е "Как продажбите да бъдат максимално увеличени в трудните икономически условия?”. Отговор ще даде Мартин Стивън, Вицепрезидент, Everything Everywhere. Мартин Стивън има изключително богат 15-годишен опит в ръководенето на големи екипи в областта на B2B продажбите и маркетинга. След множество успешни години в British Telecom и Telefonica, неотдавна той зае позицията на Вицепрезидент, ръководейки бизнес подразделението на Everything Everywhere (EE), най-големия мобилен оператор в Обединеното кралство.

Джордж Цаконас, Генерален Мениджър, МетЛайф България, ще отправи предизвикателство към аудиторията с въпроса "Защо моите усилия за продажби са неуспешни? Подходът "възприемане на максимизирането на стойността”.

Делегатите  могат да участват активно в дискусията за това как да увеличим на новите клиенти и да намалим грешките. Панелът ще бъде координиран от Джордж Пастидис, Директор образователни решения, ICAP GROUP и проведен от • Светослав Атанасов, Мениджър продажби за страната, Coca-Cola HBC България
• Боряна Георгиева, Ръководител направление "Грижа за здравето на потребителя”, Софарма ООД.
• Диана Манолова, Директор продажби на дребно на Globul and Germanos, Globul
• Спиридон Катоподис, Търговски директор, Etem.

 реклама