Малко преди Коледа М-Тел стартира своята празнична игра в социалната мрежа Facebook, която цели да открие най-добрата коледна оферта на телекома.
До 9 януари 2012 година всеки потребител на социалната мрежа, който се включи в играта на М-Тел и даде своя вот за предпочитаната от него коледна оферта, може да спечели уикенд за двама във Виена или таблет Samsung Galaxy Tab. Третата награда е нетбук Toshiba. Печелившите ще бъдат определени чрез томбола между всички участници, независимо за коя оферта са гласували.
Офертите, които М-Тел представя във Фейсбук, са шест. Това са и най-атрактивните предложения на компанията за този сезон:
- Пълен пакет услуги за дома – пакетът е идеалният коледен подарък за семейството. Той включва цифрова телевизия, високоскоростен интернет, домашен телефон, мобилен телефон и безплатна семейна група М-Тел ФАМИЛИЯ, само срещу 12, 40 лева на месец.
- М-Тел ЕКСТРИ - с всеки абонамент за M-Tel SELECT, M-Tel ACTIVE или M-Tel SURF & TALK абонатите получават ЕКСТРА по избор, без да плащат месечна такса за 6 или 12 месеца.
- Prima 2012 - новата Prima 2012 осигурява 2012 бонус минути за много разговори с номерата от групата "Семейство и приятели”.
- Интернет на половин цена – високоскоростен интернет в комбинация с цифрова телевизия, съвместно с Мегалан, само за 9, 95 лева месечно.
- Нетбук за 1 лев - шест уникални нетбука само за един лев. Потребителите могат да избират сред моделите Asus Eee PC 1015, Samsung N145P, Viewsonic VNB107, M-Tel Light Book, Dell Mini 101 8 и Toshiba NB250. Офертата е валидна при подписване на нов 2-годишен абонамент за пакет за мобилен интернет M-Tel Surf Non Stop+ в най-бързата 3G мрежа в страната.
- Prima 4Kids – специална детска Prima, с която всяко дете получава 500 бонус минути за разговори с 5 М-Тел номера от групата "Семейство и приятели”.
Не за първи път Мобилтел провежда своя кампания в социалната мрежа Facebook. Само преди месец телекомът осъществи там и конкурс за най-популярна фенка на "Левски”. Фен страницата на телекома във Facebook е една от най-популярните сред българските потребители. Чрез нея всеки може да зададе въпрос, свързан с продукт или услуга, и да получи бърз и коректен отговор.