Както LG обяви по време на Световния конгрес за мобилни технологии миналия месец, Knock Code™ ще бъде ключова функционалност при смартфоните на компанията тази година, включително и моделите G Pro 2, G2 мини, FII серията и LIII серията. LG Electronics (LG) ще добави иновативната функция Knock Code™ и в по-ранни модели смартфони чрез фърмуер ъпдейт през април. Собствениците на LG G2 и G Flex в някои страни първи ще получат Knock Code™ ъпдейт и така ще имат незабавен достъп до смартфоните си посредством персонализиран "knock" код.
Нови изследвания в областта на потребителското поведение показват, че повечето потребители проверяват и отключват устройствата си между 100 и 150 пъти на ден. Това вдъхнови LG да дообогати функцията KnockON с по-високо ниво на надеждност и удобство. KnockOn технологията, която LG патентова през 2008 г., е идеалната основа за допълнителното разработване на Knock Code™, уникална функционалност, която с едно действие едновременно "събужда" и отключва телефона, а това очевидно пести време на потребителите. Не е изненадващо, че в наскоро проведено проучване, повече от 50% от запитаните посочват именно Knock Code™ като най-очакваната функционалност при G Pro 2. Това е доказателство за реалната нужда от алтернативно решение за сигурност при смартфоните.
Ползите за потребителите, използващи Knock Code™ технологията на LG са очевидни. Тя може едновременно да "събуди" и отключи телефона, предоставяйки по-голямо удобство и повишена сигурност в сравнение с конвенционалните опции за сигурност като парола или разпознаване на предварително зададен модел. С Knock Code™ дисплеят на смартфона е разделен на четири невидими квадранта. Потребителят натиска или "почуква" между два и осем пъти в квадрантите в специфична последователност. С повече от 80 000 възможни комбинации и без следи от пръсти, устройствата с Knock Code™ предлагат много по-високо ниво на сигурност, отколкото други устройства, дори и тези, които използват разпознаване на пръстови отпечатъци. И тъй като Knock Code™ може да бъде приложен, където и да е на екрана, без да има нужда да се гледа екрана, кражбата на парола е невъзможна. Освен че е по-надеждна и удобна, технологията Knock Code™ е с по-добра реакция в сравнение със системи за био-разпознаване, които са много по-податливи на промени в средата.
"Инженерите на LG положиха огромни усилия, за да предоставят изключителна надеждност и удобство при разработването на Knock Code,” каза д-р Джонг-сеок Парк, президент и изпълнителен директор на LG Electronics Mobile Communications Company. "Предлагайки Knock Code на по-широка аудитория е в съответствие с нашата политика да предложим по-добро потребителско преживяване при мобилните устройства на LG.
Подробности около ъпгрейда на Knock Code™ ще бъдат обявени в следващите няколко седмици.
За LG Electronics, Inc.
LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) е световен лидер и технологичен новатор в областта на потребителската електроника, мобилните комуникации и домакинските електроуреди. В компанията работят повече от 87 000 души в 113 представителства по целия свят. С продажби за 2013 г. на стойност 53,10 милиарда долара (58,14 трилиона корейски вона), LG се състои от пет бизнес подразделения — Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance, Air Conditioning & Energy Solution and Vehicle Components — и е един водещите световни производители на телевизори с плосък панел, мобилни устройства, климатици, перални машини и хладилници. LG Electronics е ENERGY STAR® партньор на 2013 г. За повече информация относно LG Electronics, моля посетете www.LGnewsroom.com.
За LG Electronics Mobile Communications Company
Компанията LG Electronics Mobile Communications е новатор и лидер в глобалната индустрия за мобилни комуникации. LG е двигател на мобилните технологии с висококонкурентните си продукти в областта на дисплея, батериите, оптиката на камерите, както и стратегическите си партньорства с водещи в индустрията организации. Продуктите на LG са изцяло насочени към нуждите на клиентите — започвайки от моделите на известната премиум серия G Series— и имат уникален ергономичен дизайн и интуитивни UX функции, които подобряват преживяването на потребителите. Компанията се стреми да поведе потребителите към ерата на конвергенцията, като максимизира свързаността между смартфони, таблети и широк спектър от домашни и преносими продукти. За повече информация посетете www.LG.com.