Клиентските центрове на Овергаз с променено работно време по празниците

В работните дни между 24 декември и 2 януари ще са отворени офисите в Бояна, София и на ул. „Цар Освободител” 182, Кюстендил
по статията работи: Нели Минчева
Клиентските центрове на Овергаз с променено работно време по празниците
Снимка: БК Овергаз

Работното време на клиентските центрове на Овергаз в страната ще бъде частично променено заради Коледните и Новогодишните празници.

В работните дни за периода 24 декември – 2 януари 2012 година ще бъдат отворени офисите на улица "Ралевица” № 24 в квартал Бояна, София и улица "Цар Освободител” № 182 в Кюстендил.

Останалите центрове за консултации в страната ще бъдат затворени.

За сигнали за аварии или технически проблеми клиентите ще могат да се обръщат към диспечерския екип на компанията на телефон 0800 11 211. Линията е денонощна и ще бъде на разположение и през празниците.

Единният информационен номер 0700 11 110 също ще бъде активен от 27-ми до 29-ти декември. През останалите дни клиентите могат да се възползват от автоматичното телефонно меню, за да проверят на сметката си или да въведат самоотчет.

Същата информация – за сметки, фактури и самоотчети абонатите могат да получат на www.overgas.bg – програма "Овергаз +”.

За да улесни максимално клиентите си, Овергаз предлага и няколко начина за безналично плащане чрез услугите "Е-pay” и "B-pay”. Може да се плати и на каса в клоновете на Български пощи, от разплащателна сметка в ОББ, ДСК или Райфайзен банк, или пък с директен дебит и по банков път с платежно нареждане или вносна бележка.

 реклама