Овергаз издава над 6000 електронни фактури всеки месец, защото все повече газифицирани домакинства в страната предпочитат да не получават сметките си за природен газ в хартиен вариант. С този избор клиентите на компанията пестят по 30 килограма хартия на месец, което се равнява на над 12 пакета от по 500 хартиени листа.
Електронната фактура е безплатна и потребителите имат постоянен достъп до нея, както и до всички останали свои месечни сметки за потребено синьо гориво от момента, в който са станали клиенти на Овергаз.
Всичко това е възможно благодарение на пакета с услуги "Овергаз +”, който компанията предлага на газифицираните домакинства от 2009 година. Така за три години дружеството е издало общо 150 000 електронни сметки за газ, което представлява 750 килограма спестена хартия или 13 спасени дървета.
Освен отказ от хартиена фактура пакетът дава възможност на потребителите на природен газ сами да отчитат месечното си потребление на синьо гориво чрез специално разработен модул на интернет страницата на Овергаз. Допълнителна полза от този метод е, че абонатите могат да извършват и онлайн справка на текущите си сметки.
Всеки клиент може да заяви желание да ползва услугите на пакета "Овергаз +”, като позвъни на телефон 0700 11 110 (на цената на един градски разговор).
Дружеството има 50 хиляди битови клиенти. Ако всички те се откажат от хартиените си фактури, за една година ще бъдат спестени 132 многогодишни дървета.
Отговорността към природата е неразделна част от дейността и политиката на Овергаз. Компанията развива екологични проекти с над 10 годишна история. До момента по проекта й "Да запазим България зелена и чиста за нас и нашите деца” са засадени над 140 хиляди дръвчета на територия от 391 декара.