Клиентите на Банка ДСК използват услугите на мобилното банкиране чрез всички смарт-устройства

Над 500 000 потребители на онлайн банкирането ДСК Директ могат да се възползват от DSK Smart HD
по статията работи: Данаил Казаков
Клиентите на Банка ДСК използват услугите на мобилното банкиране чрез всички смарт-устройства

Банка ДСК е лидер по предоставяне на високотехнологични решения за банкиране и задава тенденциите в областта. Като отчита характеристиките на потреблението на смарт устройства в България - повече от 2 000 000 българи използват подобни продукти, ръст от 73,5% в употребата на смартфони в страната за 2013 г., над половин милион притежатели на таблети, Банката предлага ново решение за своите клиенти.

От тази седмица като допълнение на Android, iOS и Windows 8 смартфони, Windows и iPad таблети, собствениците на Android таблети също могат да свалят приложението за мобилно банкиране DSK Smart HD. С това допълнение в Google Play Store Банка ДСК реализира пълната планирана гама от смарт устройства, които могат да инсталират и ползват новото приложение.

Над 500 000 потребители на онлайн банкирането ДСК Директ могат да се възползват от DSK Smart HD и използват следните услуги: информация и достъп до средствата си, детайли и движения по разплащателни, спестовни, депозитни сметки, остатъци, вноски и падежни дати на кредити. Клиентите извършват трансакции между свои сметки, заплащат битовите си услуги към доставчици в България, лесно откриват най-близките банкомати или банкови офиси. В таблетните версии на DSK Smart е налично и богато графично представяне на операциите.

Предстои да бъдат разширени възможностите на приложението. Специалистите от Банка ДСК не спират да го обогатяват с нови услуги и функционалности, защото удовлетвореността на клиентите е главния им приоритет. Наградата на Банка ДСК за "Най-добра интернет банка през 2013 г." доказа още веднъж професионализма и качеството на предлаганите й услуги.

 реклама