Клиентите на Vivacom ще заявяват компенсации на уебсайта и в магазините на телекома

Потребителите ще могат да подават искане за една седмица безплатен интернет и 50 допълнителни минути към фиксираните планове
по статията работи: Нели Минчева
Клиентите на Vivacom ще заявяват компенсации на уебсайта и в магазините на телекома
Снимка: inews.bg

Заявки за компенсация на VIVACOM услуги, които бяха засегнати от смущения в системата на оператора на 6 февруари, ще се приемат на две места. Потребителите ще могат да подават искане за една седмица безплатен интернет и 50 допълнителни минути към фиксираните планове на уебсайта на оператора от днес, а от утре, 9 февруари, и в най-близкия до тях VIVACOM магазин.

Електронна заявка за компенсация клиентите ще могат да пускат през e-mail форма за контакт, която ще бъде достъпна в рубриката "На фокус” на първата страница на сайта. Заявката за компенсация ще бъде налична on-line след 17 ч. днес. Срокът за подаване на заявления е 15 март 2012 г.

Компенсацията важи както за частни, така и за бизнес клиенти на телекома. Потребителите на VIVACOM Net ще получат една седмица безплатен интернет за пакета, който са си заявили, а клиентите на фиксираната услуга на VIVACOM - 50 допълнителни минути за разговори в мрежата на оператора. Компенсацията ще бъде отразена в сметките им за март или април в зависимост от отчетния период на съответния потребител.

Подобна мащабна компенсация се прави за пръв път у нас. VIVACOM предприема тази стъпка, тъй като отчита сериозността на възникналия проблем и неудобството, което създаде на своите потребители в комбинация с утежнената метеорологична обстановка в цялата страна.

 реклама