Започна монтажът на сегментите от връхната конструкция на моста Видин-Калафат при стълб РВ11 в навигационния канал на реката.
Общо 178 сегмента с тегло до 240 тона ще продължат основното тяло на моста в плавателния участък на Дунав. Всички те се изливат в производствената база на фирмата-изпълнител FCC Construccion, която база е разположена в Безмитна зона – Видин.
Оттам всяка двойка сегменти се превозва по вода с шлеп, от който се монтират с помощта на кран-ферма, монтиран на съответния стълб в реката. Всеки един от сегментите има индивидулни параметри, в зависимост от мястото му в конструкцията на пътното съоръжение. Монтажът на сегментите става по двойки, които се напрягат със стоманени въжета.
Дължината на връхната конструкция на моста в плавателния участък на моста е 746 метра, а в неплавателния - 650 метра. Първите 300 по-малки сегменти от тази конструкция (с тегло от 80 до 120 тона всеки) са монтирани в неплавателния участък на реката – от устой А2 до стълб РВ8. На стълб РВ9 в навигационния канал на Дунав вече са монтирани 19 двойки от големите сегменти и 12 двойки ванти, а на стълб РВ10 са монтирани 13 двойки сегменти и 5 чифта ванти.
Продължава изграждането на разширението на връхната конструкция на моста в неплавателния участък и доиграждане на пилоните на последния стълб на моста в румънски териториални води - РВ12. Продължава изграждането и на жп естакадаката към моста.