Канят наши фирми безплатно на бизнес срещи в Холандия

Холандска търговска мисия, включваща някои от най-големите компании от бранша, пристига у нас
по статията работи: Нели Минчева

Български фирми от хранителната индустрия имат възможност безплатно да посетят две изложения в Холандия през 2013 година и да се срещнат с бъдещи партньори. Покани ще получат участници в изложбите "Фудтех" и "ХоРеКа", които ще се проведат от 15 до 18 март 2012 г. в Международен панаир Пловдив.

Холандска търговска мисия, включваща някои от най-големите компании от бранша, пристига у нас в средата на март. Основната част от деловите преговори ще бъде в панаира на 15 и 16 март. Български фирми, които са се включили в холандския форум, ще бъдат поканени на бизнес срещи по време на изложенията PLMA RAI в Амстердам и FoodTech в Росмален. Те заплащат само транспорта, а всички останали разходи поемат организаторите.

Безплатни са и бизнес срещите в Пловдив, за да могат да се представят всички желаещи, а гостите от Холандия да дегустират традиционни и висококачествени български продукти, които да лансират на пазара в своята страна.

Холандските бизнесмени са избрали Международната изложба за храни, напитки, опаковки, машини и технологии "Фудтех”, за да се запознаят с българската хранително-вкусова промишленост и предприятията от бранша. Форумът е отворен и за участници в Международна изложба за оборудване за хотели, ресторанти, кафетерии и търговски обекти «ХоРеКа Пловдив». Така повече фирми ще могат да установят контакти с мисията.

Тя е инициатива на няколко браншови организации от Холандия и се прави за първи път в България. Проявата е насочена към разширяване на българо-холандските бизнес отношения. Тя се организира на ротативен принцип от консултантската компания "Рокон" като следващата година ще бъде в Амстердам, а през 2014 г. - в Пловдив.

В рамките на "Фудтех 2012" отново ще бъде обособен Гурме салон, където майстори кулинари ще приготвят 3-степенно меню. Другото изкушение за ценителите ще бъде Зоната за сладкарство. Посетителите ще могат да дадат своите оценки в традиционния конкурс "Изборът на потребителя". А професионалистите от бранша ще видят новите технологии, машини, опаковки, храни и напитки на водещи български и чуждестранни компании.

 реклама