КИА Пиканто и Питър Шрайер спечелиха наградите на списание Топ Гиър

КИА Пиканто получи приза „Покупка на годината”, а Шрайер бе коронован с титлата „Мъж на годината”
по статията работи: Нели Минчева
КИА Пиканто и Питър Шрайер спечелиха наградите на списание Топ Гиър
КИА Пиканто
Снимка: КИА Моторс

КИА Моторс Корпорейшън попълни колекцията от награди за марката с две нови отличия, предоставени от английското списание на BBC – Топ Гиър. КИА Пиканто получи приза "Покупка на годината”, а Питър Шрайер бе коронован с титлата "Мъж на годината”.

Представителят на корейската марка в А-сегмента бе отрупан с награди още с лансирането му на европейските пазари през юни тази година. "Най-накрая, се появи корейско супер мини, което можете да предпочетете пред да кажем Фиат 500. Искате изгодна сделка? Колата, която тествахме се предлага за 10 000 £, но можете да си купите Пиканто и на цена под 8 000 £. Тази инвестиция е много по-изгодна от най-евтиното Чинкоеченто, а за нашите възможности – Пиканто е по-добрия избор” – цитат от статия в списание Топ Гиър.

‘Това е Пиканто, нашата най-добра "Покупка на годината”, една искряща метафора за Южнокорейското развитие от опустошително място след войната до икономическо ‘чудовище’ в днешни дни. Това място е отличен пример за бомбастичното развитие на бизнеса, не само с евтини имитации, но с изумителни изобретения – от смартфони до телевизори за автомобили”, коментар в Топ Гиър. Питър Шрайер – човекът начело на екипа, който създаде неповторимата идентичност на КИА Пиканто беше избран за ‘Мъж на годината’ за дизайнерското му творчество в корейската компания.

"Добрият дизайн е този, който кара хората да си купят продукта. Питър Шрайер ръководи този процес в КИА с впечатляващи умения.”

Шрайер заяви: "За мен е огромна чест отличието от ВВС Топ Гиър, но съм още по щастлив от наградата за Пиканто. Споделял съм и преди, че е рядкост за дизайнер да получи празен лист хартия при постъпването му в дадена компания – но тази награда е ‘отплата’ за смелото решение на ръководството на КИА Моторс.

"Топ Гиър е широко популярно списание, известно като може би най-независимото издание с екип от ентусиасти, които не се притесняват да споделят своите впечатления. Това прави приза за КИА още по-вълнуващ,” заключи г-н Шрайер.

Световните продажби на новото КИА Пиканто, което се произвежда в Корея, достигнаха 158 427 броя за периода януари-октомври 2011 г.

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944 г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 13-те си производствени бази в 8 страни КИА продава повече от 2,1 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 172 страни. Днес КИА има 44 000 служители и годишни приходи от 2,02 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън "Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

 реклама