Здравеопазването в България търси своите дигитални решения

Какви са възможностите за дигитални услуги във фармацията и в управлението на здравния сектор у нас?
по статията работи: biznews.bg
Здравеопазването в България търси своите дигитални решения

Кои са предизвикателствата, пред които се изправят държавни и частни организации, за да успеят да доставят бързи и качествени здравни услуги?

Колко време ни е необходимо, за да заемем своето място сред страните развиващи услугите на телемедицината?

Това бяха някои от най-обсъжданите теми, които постави второто издание на форума за иновации в здравния сектор "Digital Health and Medical Innovation Forum" организиран от b2b Media.

Главният редактор на b2b Media Надя Маринова, получи поздравителен адрес от името на д-р Илко Семерджиев, служебен министър на здравеопазването и служебен заместник министър-председател по социални политики.

Форумът започна със силна дискусия на експертно ниво, в която взеха участие Огнян Лютаков - юрисконсулт в дирекция "Здравеопазване" в Столична община, Детелин Кръстев - управител на Global System Solution, проф. Илко Гетов от Български фармацевтичен съюз и д-р Методи Янков – член на УС на Националния съвет на частните болници.

Голям интерес предизвикаха възможностите за финансиране по евро проекти, представени от Таня Илиева и детайлите на е-здравеопазването, разгледани от Пламен Тютюнков - експерт по иновации.

Софтуерът CONTRO бе акцент сред дигиталните решения, които бяха обсъдени "Digital Health and Medical Innovation Forum". Йордан Карабинов, един от създателите на софтуера сподели: "Система за управление и контрол на разходи и договори, CONTRO се състои и разпространява на модули. Той се фокусира върху различните бизнес процеси и дава възможност на всички участници в процеса да се включат с оторизирано ниво на достъп. Софтуерът е интуитивен, интерактивен, лесен за използване и позволява бързо внедряване в рамките на 1 седмица. Едно от основните му предимства е функционалността, която се базира на предварителното одобрение на всеки разход, договор или анекс към него в организацията."

Как лидерите в здравния сектор общуват със своите аудитории и какви са тенденциите в дигиталните комуникации в здравеопазването? Отговорите представи Надежда Ванева, управляващ партньор в агенция за интегрирани маркетингови комуникации 3CON – комуникационен партньор на събитието. Изграждане на доверие, създаване на общности, автентично видео съдържание без предварителен сценарий и оптимизиране на каналите за мобилни устройства. Тя цитира доклад от 2016г. на института за здравни проучвания на PricewaterhouseCooper, според който 80% от анкетираните са отворени за нови възможности за посещение при лекар – извън традиционните методи.

 

"Digital Health and Medical Innovation Forum" събра повече от 100 участници, сред които инвеститори, представители на клиники, медицински заведения, държавни структури и технологични иноватори от медицинския сектор. Събитието, което се превръща в поредния силен проект на b2b media ще продължи да популяризира идеи за иновации и визионерски проекти в здравеопазването. 

 реклама