Застрахователната компания "Групама" откри първия си офис на ключово място в София  3

Новият офис на "Групама“ се намира на кръстовището на бул. "България" и бул. "Гоце Делчев"
по статията работи: Данаил Казаков
Застрахователната компания "Групама" откри първия си офис на ключово място в София

Новият офис на "Групама" се намира на кръстовището на бул. "България" и бул. "Гоце Делчев", в столицата. До края на годината, компанията планира да отвори общо 9 търговски офиса у нас, в следните градове: Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора, Русе, Плевен, Велико Търново и Благоевград.

Френската застрахователна компания е със 100-годишна история от създаването си до днес, насочена към непрекъснато развитие и адаптация към нововъзникващите икономически предизвикателства, както и към променящите се нужди на своите членове. В същото време, компанията остава лоялна към своето начало в исторически план и като кооперативен застраховател.

За да изпълнява своята стратегия, "Групама" инвестира преди всичко в човешкия си капитал, като разработва и прилага политика за човешките ресурси, въз основа на ангажираността на служителите и социална отговорност. В компанията работят общо 35 000 служители, от които 27 000 във Франция, и 8 000 служители в цял свят.

Историята на "Групама" в България започва през 2008-ма година, когато Groupama S.A. придобива 100 % от дружеството ДСК Гаранция и става негов едноличен собственик. Двете компании, опериращи на българския пазар – "Групама Застраховане” и "Групама Животозастраховане” са ексклузивен партньор на Банка ДСК, чрез дългосрочно споразумение за продажба на банково застрахователни продукти.

Бъдещата мисия на "Групама" в България включва амбициозно присъствие на пазара на автомобилното застраховане и политика, съобразена със социално отговорните ценности и ръководните принципи на компанията: достъпност, отговорност и солидарност.

До края на годината "Групама" ще продължи да развива съществуващите и нови продукти, обърнати към нуждите на клиентите, ще продължи да развива и активното партньорство с ДСК и развитието на собствена си мрежа в България.

Сред основните акценти в услугите на "Групама" за българските граждани са достъпните цени на застраховките на автомобили от нисък и среден клас, важно предимство сред предложенията от другите застрахователни компании в този сегмент на българския пазар.

 

За "Групама":

• N°.8 застраховател във Франция (класиране на FFSA-Gema, юни 2012)

• 13 милиона членове и клиенти

• 35,000 служители

• €6.3 милиарда нетни активи (на ниво Група)

• €14.2 милиарда постъпления

• Положителна нетна печалба в размер на €283 милиона (Финансови резултати на Групата за 2013)

 

"Групама" във Франция:

• 80% премиен приход

• N°1 застраховател на селскостопански дейности, общини, домашно имущество, здравеопазване и правна защита

• N°2 автомобилно застраховане, индивидуална защита, всекидневно покритие от злополука

• Международна дейност в 12 страни в Европа (извън Франция), Азия, Африка: Великобритания, Италия, Португалия, Турция, Гърция, Унгария, Румъния, Словакия, България, Китай, Виетнам и Тунис.

 

Допълнителна информация можете да намерите на: http://www.groupama.bg/

 реклама