За трета поредна година се проведе форумът EVN Бизнес Дни  2

Основна тема тази година - либерализирацията на пазара на електроенергия
по статията работи: Петър Чернев
За трета поредна година се проведе форумът EVN Бизнес Дни
Снимка: ICONA Communications

Либерализацията на електроенергийния пазар в България за потребители, присъединени на средно напрежение, беше водещата тема на EVN Бизнес Дни 2012 – третият поред форум организиран от EVN България за своите бизнес клиенти в Югоизточна България. 

EVN Бизнес Дни 2012 се проведе последователно в градовете Пловдив, Бургас и Стара Загора в периода 8-10 октомври 2012 г. Над 320 представители на различни компании и институции от Югоизточна България посетиха бизнес срещите и осъществиха директен контакт с мениджъри и експерти от EVN България.

В рамките на презентацията и последващите дискусии участниците се запознаха с последните законови промени по отношение на функционирането на електроенергийния пазар в България. С влезлите в сила промени от юли 2012 г. в Закона за енергетиката всички обекти, захранващи се на ниво средно напрежение (фирми и стопански обекти) предстои да излязат на свободния пазар, с което имат възможност за избор на доставчик на електроенергия. В тази връзка представители на мениджмънта и експерти на EVN България предоставиха на бизнеса информация за условията и взаимоотношенията на либерализиран пазар, неговите възможности и предизвикателства, критични фактори на успеха и др.

Гости и партньори на тазгодишния форум бяха Иванка Диловска, председател на управителния съвет на Институт за енергиен мениджмънт, Виктория Поповска, ръководител управление ‘’Електроенергиен пазар’’ в Електроенергиен системен оператор ЕАД, Константин Стаменов, председател на управителния съвет на Българска федерация на индустриалните енергийни консуматори, както и компании, които вече закупуват електроенергия на свободния пазар.

Форумът EVN Бизнес Дни се провежда от 2010 г. с цел обмен на информация и опит относно ключови теми от енергийния сектор, имащи влияние върху дейността на бизнес и институции. С провеждането на станалото вече традиционно събитие EVN България поддържа редовен и открит диалог със своите клиенти в духа на градивни партньорски взаимоотношения.  

 реклама