За трета поредна година BILLА насърчава образованието и подкрепя семейните ценности чрез новия стикер албум

Досега над 170 000 български деца и техните семейства се включиха в инициативата
по статията работи: Данаил Казаков
За трета поредна година BILLА насърчава образованието и подкрепя семейните ценности чрез новия стикер албум

Има ли правоъгълни риби? Колко са океаните и моретата и кои са техните обитатели? Отговорите на тези и на още много въпроси ще могат да получат децата и техните родители от новия, трети по ред стикер албум на BILLA България. Неговата тема тази година е "Приключения в океана" и е изготвен съвместно с Националния природонаучен музей в София.

Новият албум ще поведе децата и техните родители на едно вълнуващо пътешествие в Индийския, Тихия и Атлантическия океан и полярните морета и ще им разкаже безброй интересни истории за техните обитатели.

Инициативата на BILLA България за развиване на ритейл пазара с предложения с добавена стойност стартира през 2012 г. Нейната цел е да подкрепи българското образование и да насърчи семействата да прекарват повече пълноценно време заедно.

"Ние сме изключително щастливи от факта, че през изминалите години тази кампания се превърна в една успешна инициатива, която е ориентирана към подкрепа на образованието и изграждане на семейни ценности", коментира Николай Петров, изпълнителен директор на BILLA България.

И тази година албумът ще бъде достъпен във всеки магазин BILLA. Веригата запазва цената на албума и механизма за получаване на стикери непроменени. Цената на албума ще е 3.99 лв., а срещу всеки 15 лв. от сметката си за пазаруване нейните клиенти ще получават опаковка с пет безплатни стикера.

Изданието съдържа 210 стикера, като тази година има специална изненада за децата – 10 от тях светят на тъмно.

Миналата година албумът "Невероятните рекорди" имаше изключителен успех – само за първите седем дни от появата му в магазините на BILLA бяха продадени 30 000 броя. До края на 2013 г. над 95 000 деца и техните родители се сдобиха със свой албум.

Размяната на стикери се превърна в интересно занимание, което продължава във виртуалното пространство и в момента.

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. Към момента тя е сред Топ 50 в класацията за най-големи компании по оборот в България. BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, осигуряваща над 3300 работни места в страната към юни 2013 г.

Веригата е представена в 35 града в страната с 86 магазина, 25 от които само в столицата. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети, като само за 2013 г. са открити шест нови магазина – в София, Пловдив, Стара Загора, Плевен, Шумен и Бургас.

През 2012 г. компанията отчете над 4% ръст в своите продажби и над 7% ръст в своите клиенти спрямо 2011 г. BILLA България има и 5% дял от пазара на хранителните стоки по данни на ГФК от 2012 г.

Веригата въведе успешно и ритейл иновации в реновирания си магазин на бул. "България" в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja!Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на регионалното родно производство, кооперирайки се с местни производители по разработката на програми на регионален принцип.

BILLA България се позиционира в сегмента най-добро съотношение цена/качество. Клиентите могат да намерят постоянно най-големия брой и разнообразие от трайно наложени ценови инструменти и промоционални активности – Clever, под която се предлагат над 250 артикула от различни продуктови групи на ниски цени; Седмична Акция с над 130 артикула на промоционални цени; BILLA Кард Акция с над 600 артикула всеки месец на промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти; Гранде Оферта от 25% намаление на група продукти всеки петък и събота с BILLA Кард. Всичко това в комбинация с внимателно подбрания асортимент превръща BILLA България в атрактивния магазин, в който всеки клиент намира каквото търси, доказателство за което е повишеният интерес на клиентите през 2012 г.

 реклама