Е.ОН България стана първото електроразпределително дружество със сертификати за качество ISO 9001:2008

Сертификатите бяха връчени от водещата международна компания SGS България на специална церемония в град Варна
по статията работи: Лиляна Бончева
Е.ОН България стана първото електроразпределително дружество със сертификати за качество ISO 9001:2008
Вернер Хаберкорн - Председател на Управителния съвет на Е.ОН България Мрежи АД (отляво), и Димитър Марикин - Управител на SGS България (отдясно)
Снимка: Е.ОН България

Е.ОН България Мрежи АД и Е.ОН България Продажби АД получиха сертификати за система за управление на качеството в съответствие с международния стандарт ISO 9001:2008. Компаниите от групата на Е.ОН България станаха първите електроразпределителни и електроснабдителни дружества в България със сертифицирана система по качество.

Сертификатите бяха връчени от водещата международна компания SGS България на специална церемония в град Варна, след извършен одит на системите за управление на качеството в двете дружества. Функционирането на тези системи е регламентирано в процедури, наръчници и политики, които включват изисквания към служителите и организационните единици в компаниите от групата на Е.ОН България, гарантиращи спазването на единни стандарти по отношение качеството на услугите, които предлагат дружествата.

"Сертификатът е поредното свидетелство за трайния ангажимент на компанията да предлага качествени услуги на своите клиенти. Уверен съм, че сертифицираната от независим одитор система за управление на качеството допълнително ще ни помогне да отговорим на нуждите и очакванията на нашите клиенти и бизнес партньори”, заяви председателят на Управителния съвет на Е.ОН България Мрежи АД, г-н Вернер Хаберкорн.

"Удостоверението е логическият завършек на един процес, който стартира след приватизацията на електроразпределителните дружества в Североизточна България. Оттогава ние извървяхме един дълъг път, в който поставихме клиентите във фокуса на нашата работа. Въвеждането на единна клиентска база данни, модерните начини на плащане, денонощният Телефонен център и допълнителните информационни канали, които изградихме, са една малка част от множество нововъведения, които направихме през последните 7 години. Сертификатът по международния стандарт за качество е един допълнителен ангажимент и отговорност, които компанията поема по отношение на клиентското обслужване”, отбеляза г-жа Биляна Матева, член на Управителния съвет на Е.ОН България Продажби АД.

 реклама