Десет клиенти на ЧЕЗ спечелиха безплатни сметки за електроенергия

Кампанията на ЧЕЗ за актуализиране на клиентските данни продължава до края на годината
по статията работи: Ралица Стоянова
Десет клиенти на ЧЕЗ спечелиха безплатни сметки за електроенергия
Снимка: ЧЕЗ

ЧЕЗ съобщи кои са първите десет печеливши от кампанията "Активните печелят", която призовава клиентите на дружеството да актуализират данните си. Сред спечелилите са 5 столичани и по един представител на Дупница, Радомир, Дерманци, Монтана, Лом.

Всеки клиент, извършил актуализация на данните си или пререгистрация, участва автоматично в ежемесечна томбола и може да спечели до края на годината една от 90-те безплатни сметки за електричество, един от 9-те ваучера за черна и бяла техника на стойност 400 лв. или ваучер за подаръци на стойност 1000 лв. Общата стойност на сметките за електроенергия, възстановени на печелившите клиенти до момента, възлиза на над 370 лева.

Кампанията "Активните печелят" започна в началото на април и ще продължи до 20.12.2012. Близо 17 000 клиенти на ЧЕЗ вече са се възползвали от възможността да актуализират данните си само през месец април.

Актуализирането на информацията се налага, за да се отстранят възникнали или наследени през годините неточности в потребителската база данни като непълни и некоректни адреси, имена, единни граждански номера. Коректните данни ще улеснят комуникацията на потребителите с ЧЕЗ и ще им осигурят достъп до повече услуги.

"ЧЕЗ благодари на всички свои клиенти, които са се възползвали от кампанията за актуализация на данните и честити на първите печеливши в томболата. Вярвам, че това е още една стъпка към постигане на европейско качество на услугите, които предлагаме”, каза Радослав Димитров, директор "Обслужване на клиенти” в ЧЕЗ България.

Актуализацията е напълно безплатна услуга. Тя може да бъде извършена в някой от Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ, чрез обаждане на денонощната телефонна линия на компанията 0700 10 010 или чрез изпращане на клиентския номер и телефон за контакт на електронната поща zaklienta@cez.bg, след което служител на ЧЕЗ се свързва с потребителя за извършване на актуализацията. Допълнителна информация може да бъде получена в специална секция на корпоративния сайт www.cez.bg. С цел да бъдат улеснени клиентите, е въведено автоматично известие за неточни или непълни данни в сайта на компанията, при проверка на сметка.

 реклама