Застрахователна компания "УНИКА" АД стартира предлагането на 24-часова помощ при авария в дома от началото на месец март. Така всеки клиент на компанията, който има комбинирана полица "У дома & Щастлив", ще може да се възползва от деноношния асистанс при необходимост. В случай на счупен прозорец от изненадваща буря или неволно попаднала топка, загубени или откраднати ключове, или проблем с канализацията, може да получиш съдействие, без значение от часа.
Услугата "Домашен асистанс" включва организиране на посещение на застрахования обект и спешен ремонт от страна на съответен специалист, нает от застрахователя. В този случай "УНИКА" АД директно покрива разхода по ремонтните дейности до заложените в полицата лимити, така както е при доверените сервизи по каско-застраховки. Същевременно, домашният асистанс дава възможност и за временно настаняване на застрахованите, ако това е наложително.
"Винаги се стремим да предалагаме иновативни и най-вече висококачествени продукти на клиентите си. С услугата "Домашен асистанс" им даваме спокойствие и сигурност по всяко време на деня. И гарантираме, че изненадващите проблеми в дома, ще бъдат отстранени максимално бързо без усилие от страна на клиента.", заяви Николай Генчев, главен изпълнителен директор на "УНИКА" АД.
При сключване на самата имуществена застраховка се предлага освен защита на движимото и недвижимо имущество в дома, да бъде добавена и "Обща гражданска отговорност", която да покрие щетите на наводнения съсед, както и "Злополука", която покрива рисковете "смърт" и "трайна загуба на трудоспособност" от злополука за всички лица, регистрирани на адреса на жилището.