Данон започна Месеци на фантазията с новата си марка Fantasia

На 28 февруари компанията стартира онлайн предизвикателство към въображението на потребителите
по статията работи: Нели Минчева
Данон започна Месеци на фантазията с новата си марка Fantasia
Снимка: Danone

Данон обявява Месеци на фантазията, посветени на насладата и удоволствието. Те ще протекат със серия от игри и предизвикателства за потребителите с въвеждането на новата марка в портфолиото на компанията - десертния млечен продукт Fantasia. 

На 28 февруари, като част от Месеците на фантазия, компанията стартира онлайн предизвикателство към въображението на потребителите за съставяне на най-дългата фантазия. Онлайн играта на Данон Fantasia ще се развие в рамките на 15 дни, като на всеки 3 дни ще бъде давано началото на нова фантазия.

Участниците ще трябва да добавят своите мини-фантазии до 70 символа, които ще се подреждат хронологично и ще образуват една забавна дълга фантазия. В последния ден от всеки тридневен период ще се определя по един печеливш.

В средата на март чрез жребий между всички фантазьори ще бъде изтеглен крайният победител в "Най-дългата фантазия”. Той ще получи като награда от Данон електронен четец Kindle Touch Wi-Fi. От събраните фантазии в края на кампанията ще се направи опит за приблизителна картина на мечтите на българите.

Fantasia е на пазара с 6 изкусителни вкуса, които могат да бъдат похапвани по всяко време от деня. Три от тях са плодови – ягода, череша, боровинка, а останалите три – с различни шоколадови комбинации – шоколадови топчета, снежинки и млечен шоколад. С новото изкушение Данон се установява още по-силно в сегмента на удоволствията за цялото семейство.

За първи път потребителите сами имат възможност да определят вкуса на продукта, смесвайки сами съдържанието на двете му кутийки. Уникалната опаковка и отличаващият се вкус са също сред водещите качества на Fantasia, които посочват потребителите в първите седмици на продажба.

Продукти на Данон с името Fantasia се предлагат в повече от 10 други европейски държави, като най-големите пазари са Полша, Чехия, Германия и Франция.

"Пазарът на плодовите млека в България бележи значителен ръст през последните години. Ние решихме да направим една крачка напред и първи да поднесем на потребителите продукт, който да им подарява повече малки моменти на наслада и удоволствие всеки ден", казва Цветелина Георгиева, мениджър Комуникации в Данон. "Предварителните проучвания с потребители дадоха най-високите резултати за наш продукт досега и това ни прави особено щастливи", допълва тя.

В началото на февруари Данон стартира първото предизвикателство от кампанията - интерактивен фотоконкурс във Facebook "Спри времето с Fantasia", какъвто е и слоганът на новия продукт на компанията. Включвайки се в надпреварата чрез колажи на свои снимки, потребителите спират времето и се пренасят на местата, за които винаги са фантазирали. В рамките на един месец публиката и жури ще изберат най-сполучливите фотоколажи, като трима ще получат големи награди.

"Данон България”, клон на Danone Group, е лидер на българския пазар на свежи млечни продукти. Мисията на Данон е да осигури здраве чрез храна на възможно най-голям брой хора по целия свят.

 реклама