Водещият производител на млечни продукти Данон България за втора поредна година се включи в международната кампания на WWF "Часът на Земята”. Точно в 20.30 ч. на 31 март за един час бяха изгасени светлините на паркинга, административната сграда и кантината в централата на компанията в София.
От участието на Данон България в зелената инициатива бяха спестени 84 kWh енергия, което се равнява на работата на 1400 стандартни крушки от 60W за същия период от време – един час. Сравнено с 2011 година, е спестена почти 4 пъти повече енергия.
Служителите на компанията също бяха поканени да станат част от инициативата. Те ще могат да се включат в тематичната изложба на фотографии "Часът на Земята”, която ще бъде разположена в централата на Данон.
"Грижата за природата е от първостепенно значение за Данон, затова компанията участва в различни екологични инициативи като "Часът на Земята" през цялата година, а "зеленото" мислене е важна част от корпоративната ни култура", каза Цветелина Георгиева, мениджър Комуникации в Данон България.
По инициатива на българския клон към "Часът на Земята" тази година са се присъединили и представителствата на компанията в Украйна, Румъния и Турция.
В глобалния годишен доклад на Данон за 2011 година бе отчетен сериозен напредък по плана за намаляване на въглеродния отпечатък с 30% в 5-годишен период. Емисиите са намалени с 27.5% от 2008 до 2011 г., а през 2012-та компанията планира поетия ангажимент да бъде изпълнен докрай.