ДЗП разтърсва пазара с ново лятно предложение – уникален ДЗП Шейк  2

Продуктът е най-голямата иновация на млечния пазар и няма аналог у нас
по статията работи: Теодора Пенева
ДЗП разтърсва пазара с ново лятно предложение – уникален ДЗП Шейк
Снимка: Данон

ДЗП разтърси българския пазар с нов уникален продукт без аналог – ДЗП Шейк. След успешното прелансиране на марката през 2012 г. ДЗП представя най-голямата иновация на млечния пазар – ДЗП Шейк.

Насочен към младите  хора, ДЗП Шейк е в иновативна, впечатляваща и удобна опаковка, позволяваща  на младите да се забавляват постоянно  по всяко време на деня и на всяко  място – басейн, парк, море и т.н. Телескопичната сламка, част от уникалната опаковка, също цели да направи момента на консумацията на продукта забавен и неповторим.

ДЗП Шейк се предлага в двата доказани шейк вкуса, предпочитани от младежите – ДЗП Шейк ягода/ванилия  и ДЗП Шейк банан.

Уникалната изключителна ДЗП Шейк опаковка и плътният вкус правят ДЗП Шейк без аналог на българския пазар. Към това можем да добавим и стилния дизайн, говорещ за модерността на продукта.

Новият модерен  и стилен ДЗП Шейк ще бъде подкрепен  от мащабна комуникация:

  •  
    • Телевизия – ДЗП ще изненада с ново и различно изпълнение на тв екраните, както и с нови, неочаквани предизвикателства.
    • Фейсбук – с различни инициативи и интересни приложения марката ще продължава да интригува и забавлява своите фенове, да комуникира с тях и да изненадва.
    • Външна реклама – нестандартна и впечатляваща външна реклама в центъра на лятото.
    • Множество дегустации и други изненади ще потопят потребителите в уникалното ДЗП Шейк усещане.

ДЗП e марката, изненадваща постоянно с иновации и нестандартна комуникация, което  я прави лидер в иновациите на пазара на млечни напитки.

За "Данон България"

"Данон  България", клон на Danone Group, е лидер  на българския пазар на свежи млечни продукти.

Мисията на "Данон" е да осигури здраве чрез своите продукти на възможно най-голям  брой хора в целия свят.

 реклама