ДЗП разтърси българския пазар с нов уникален продукт без аналог – ДЗП Шейк. След успешното прелансиране на марката през 2012 г. ДЗП представя най-голямата иновация на млечния пазар – ДЗП Шейк.
Насочен към младите хора, ДЗП Шейк е в иновативна, впечатляваща и удобна опаковка, позволяваща на младите да се забавляват постоянно по всяко време на деня и на всяко място – басейн, парк, море и т.н. Телескопичната сламка, част от уникалната опаковка, също цели да направи момента на консумацията на продукта забавен и неповторим.
ДЗП Шейк се предлага в двата доказани шейк вкуса, предпочитани от младежите – ДЗП Шейк ягода/ванилия и ДЗП Шейк банан.
Уникалната изключителна ДЗП Шейк опаковка и плътният вкус правят ДЗП Шейк без аналог на българския пазар. Към това можем да добавим и стилния дизайн, говорещ за модерността на продукта.
Новият модерен и стилен ДЗП Шейк ще бъде подкрепен от мащабна комуникация:
-
- Телевизия – ДЗП ще изненада с ново и различно изпълнение на тв екраните, както и с нови, неочаквани предизвикателства.
- Фейсбук – с различни инициативи и интересни приложения марката ще продължава да интригува и забавлява своите фенове, да комуникира с тях и да изненадва.
- Външна реклама – нестандартна и впечатляваща външна реклама в центъра на лятото.
- Множество дегустации и други изненади ще потопят потребителите в уникалното ДЗП Шейк усещане.
ДЗП e марката, изненадваща постоянно с иновации и нестандартна комуникация, което я прави лидер в иновациите на пазара на млечни напитки.
За "Данон България"
"Данон България", клон на Danone Group, е лидер на българския пазар на свежи млечни продукти.
Мисията на "Данон" е да осигури здраве чрез своите продукти на възможно най-голям брой хора в целия свят.