Включване на "Интернешънъл Контакт Сървисес" в насърчаването на младежката заетост  2

Това става със съдействието на Европейските структурни фондове по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ
по статията работи: Петя Бързилска
Включване на "Интернешънъл Контакт Сървисес" в насърчаването на младежката заетост
Снимка: Интернешънъл Контакт Сървисес

"Интернешънъл Контакт Сървисес" ЕООД подписва договор за реализиране на проект № ESF – 1113-01-11001 със Агенцията по заетостта и със съдействието на Европейските структурни фондове по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG 051 PO 001-1.1.13 "Ново работно място” на 15.10.2013 г. в град София. Стойността на безвъзмездната помощ е 70 890, 29 лв. Разкриват се 8 нови работни позиции и 4 споделени работни места.

Проектът "Компетентност, гъвкавост, включване чрез "Интернешънъл Контакт Сървисес" е с продължителност 18 (осемнадесет) месеца и в условията на глобална икономическа криза и наситеност на пазара от фирми, предоставящи контакт център услуги, компанията устойчиво разширява дейността и капацитета си, привличайки непрекъснато нови клиенти и създавайки нови работни места, като дава предимство на младежите и цели да ги интегрира в реална работна среда.

Управленският екип е  заложил като основна целева група служители на дружеството - младежите като над 70 % от служителите са на възраст до 29 години. Мотивираният екип на "Интернешънъл Контакт Сървисес" осъзнава жизнено важното значение на образованието и ученето през целия живот като ключов фактор за овластяване на хората и намаляване на уязвимостта от социално изключване и предоставя възможност за работа във фирмата под форма на гъвкава заетост – сумарно отчитане на работното време. По този начин служителите на дружеството могат да придобият допълнителна квалификация, без това да възпрепятства работния процес.

Спецификата на сектора, в който "Интернешънъл Контакт Сървисес" осъществява дейността си, е тясно свързана с развитието на човешкия ресурс и непрекъснатото повишаване на компетенциите му. Ето защо дългосрочната стратегия за развитие е тясно свързана с обучението и професионалната подготовка на заетите и новоназначените лица във фирмата с цел поддържане и непрекъснато повишаване качеството на предоставяните услуги, заемане на нови пазарни ниши и позициониране на фирмата в условията на разширения Общ пазар. Пряко следствие от нея, както и от възможността за разкриване на нови споделени работни места в дружеството, с цел създаване на трайна трудова заетост на професионално обучен персонал, отговарящ на специфичните изискванията на фирмата, е и настоящият проект.

CallEx е създадена през месец Май 2012, но функционира успешно като вътрешно фирмен кол център от 2009 година. Компанията има 3 годишен опит в предоставянето на пълната гама от кол център услуги и е един от лидерите на пазара в България.

CallEx използва най-съвременната  технология на AVAYA и HP, VoIP и TDM телефония и инфраструктура за контактни центрове, която поддържа всички видове канали за комуникация.

 реклама