Samsung Electronics обяви плановете си за по-нататъшно разширяване на своята UHD екосистема чрез съвместната си работа с глобални партньори за производство на съдържание, за да ускори възприемането и достъпа на потребителите до UHD съдържание.
Компанията планира да пусне услугата на Amazon за UHD видео по поръчка през октомври в световен мащаб, както и да разшири в Европа услугата на Netflix, която е налична в САЩ и други страни от март миналата година. Netflix започна своята UHD стрийминг услуга с втория сезон на популярния американски телевизионен сериал "Къща от карти”, който сега е достъпен на Samsung UHD телевизорите.
Samsung също засилва сътрудничество си с големи европейски партньори за производство на съдържание като maxdome, Wuaki.tv и CHILI, за да осигури повече UHD съдържание, допринасящо за по-стабилна UHD екосистема.
"Ерата на UHD вече започна и за да продължи развитието си, е важно да се предостави на потребителите по-голям избор от UHD съдържание.” – каза Уон Джин Лий, изпълнителен вицепрезидент на Visual Display Business в Samsung Electronics – "Ние предоставяме на нашите клиенти по-широк спектър от UHD съдържание, на което да се насладят на нашите изключително поглъщащи Curved UHD телевизори”.
Samsung Electronics фокусира усилията си върху предоставянето на повече UHD съдържание на европейския пазар. През май компанията си партнира с Виенската държавна опера, за да осигури UHD предаване наживо през приложението Vienna Opera App на "Набуко” с участието на Пласидо Доминго, един от Тримата тенори. Ексклузивното съдържание бе излъчено по целия свят и предостави на зрителите място на първия ред, възможно най-близо до тръпката на операта. Още 10 представления са планирани в UHD за сезон 2014/15, като един от акцентите ще бъде в навечерието на нова година с операта "Die Fledermaus” от Йохан Щраус. Българските потребители също ще имат достъп до това съдържание.
Samsung работи активно с партньори в индустрията, за да разработи решение за сигурно разпространение на UHD съдържанието. В партньорство с SCSA (Асоциация за безопасно съхранение на съдържанието, сред чиито учредители са SanDisk, 20th Century Fox, Warner Bros. и Western Digital) с цел да се установят стандартите за сигурност за съхранение на съдържанието, Samsung ще има възможност да осигури на потребителите най-висококачествено съдържание от Hollywood studios при сваляне.
Компанията също си партнира с RTP (португалска национална тв компания) и Portugal Telecom (PT) чрез португалски кабелен оператор MEO, за да предложи наживо стрийминг на мачовете за загрявка на Световното първенство в ефектно UHD качество на картината. Това събитие бе първото в света UHD спортно предаване на живо, което отбрани зрители имаха възможността да гледат на Samsung Curved UHD телевизорите си, без да се нуждаят от адаптор за цифрова телевизия – специално събитие за всички спортни ентусиасти.
В Южна Корея излъчване наживо в UHD е достъпно за всички. През април Samsung Electronics стартира услуга, която позволява на потребителите да се насладят на UHD излъчване наживо без цифрова кутия, партнирайки си с кабелния оператор CJ Hello Vision. Samsung ще работи и със CNM и T-Broad за започването на услуга за UHD излъчване до края на тази година. Освен това потребителите на Samsung UHD HU9000 телевизори могат да ползват приложението B TV, за да гледат 20 UHD заглавия по поръчка с абонамент за ‘SK Broadband.
Samsung Electronics играе водеща роля в създаването на UHD съдържание заедно с водещи холивудски студия. През юли компанията в партньорство с 20th Century Fox и Paramount стартира UHD видео пакет – 500 гигабайта, запълнени с общо 40 заглавия в UHD качество на картината. Пакетът включва популярни филми като "Star Trek Into Darkness” и "Животът на Пи”, както и документални филми.
За Samsung Electronics Co. Ltd.
Samsung Electronics Co. Ltd. е световен лидер в технологиите, който разкрива нови възможности за хората навсякъде. Ние преобразяваме света на телевизорите, смартфоните, личните компютри, принтерите, фотоапаратите, домашните електроуреди, LTE системите, медицинските уреди, полупроводниците и LED решенията чрез постоянни нововъведения и открития. За нас работят 286 000 души в 80 страни, а годишните ни продажби са 216,7 млрд. долара (274,4 млрд. лв.). За да откриете повече, моля, посетете www.samsung.com.