Българско мобилно приложение позволява на малкия бизнес да управлява ефективно времето на своите служители

Българската софтуерна компания Сирма Мобайл представи ново приложение за мобилните платформи iOS и Android
по статията работи: Теодора Пенева
Българско мобилно приложение позволява на малкия бизнес да управлява ефективно времето на своите служители
Снимка: sxc.hu

Българската софтуерна компания Сирма Мобайл, подразделение на Сирма Груп, представи ново приложение за мобилните платформи iOS и Android*, което позволява на малките компании да управляват времето на своя персонал лесно и без допълнителни инвестиции. Услугата, която се нарича mTimeCard, позволява на всеки служител да се регистрира през мобилния си телефон, когато пристига на работното си място и след това – когато го напуска. Приложението е създадено да посрещне нуждите на собственици на магазини, кафенета, сладкарници и т.н. с малък брой работници и сравнително малък обем продажби. Към mTimeCard вече има интерес в Северна Америка.

"Едно от основните предимства на mTimeCard е, че е лесен за използване", казва Момчил Зарев, изпълнителен директор на Сирма Мобайл. "Приложението предоставя на мениджърите функционалност, която е от съществено значение за бизнеса им – присъствието на служителите на работните им места и информация за времето, през което те работят. Приложението е съвсем изчистено и няма излишни функционалности, които да останат неизползвани."

Повечето малки фирми с персонал от няколко души нямат нито възможност, нито нужда от комплексни решения за наблюдение на работното време на своите служители. Въпреки това, на собствениците се налага да контролират тяхното присъствие на работното място.

mTimeCard позволява лесно проследяване на броя работни часове, обедни и други почивки, както и общи тенденции в поведението на работника – редовни закъснения, ранно тръгване и т.н. Служителите също могат да проверяват своите индивидуални изработени часове, които са регистрирани в системата и да се уверят, че те ще бъдат изплатени. Системата изпраща и sms или и-мейл нотификация на регистрираните в нея, в случай че има непредвидени закъснения. mTimeCard се предлага като неограничен безплатен абонамент за фирми, които притежават един единствен обект. Когато търговецът желае да използва услугата в повече обекти, има възможността да добави нови такива срещу малка месечна такса. За подсигуряване на финансовите транзакции, mTimeCard е интегриран с PayPal*.

* iOS, Android и PayPal са марки на съответните компании.

 реклама