Българските цигари станаха отново хит в Близкия Изток

През 2012 година „Булгартабак-Холдинг“ АД ще произведе за Близкия Изток над 15,5 милиарда къса цигари
по статията работи: Елица Елефтерова
Българските цигари станаха отново хит в Близкия Изток
Снимка: Булгартабак

Българските цигари станаха отново хит в Близкия Изток. Това стана ясно след започналото днес световно тютюнево изложение в Дубай – "World Tobacco Middle East 2012”.

През 2012 година "Булгартабак-Холдинг" АД ще произведе за Близкия Изток над 15,5 милиарда къса цигари, а през 2013 г. ще се разшири пазарното присъствие в този регион. Очаква се ръст от около 7% спрямо 2012 г.

Компанията ще пусне за този пазар няколко нови асортимента. Това са марките ММ Special Slims 97 мм в октагонална опаковка, Victory, MM суперслим и други във формат раунд корнър 84 мм.

"Булгартабак" е с установени пазарни позиции в този регион, като "Prestige RC+RF” е сред водещите марки. Освен тази разновидност, в региона успешно се продава и по-лекия вариант ultra lights.

През последните няколко години компанията реализира сериозен ръст в продажбите в региона. За 2008г. обемите са нараснали с над 45%, за 2009г. с още над 45%, за 2010 г. над 115%, а за 2011г. продажбите бележат ръст от над 25%.

На световното тютюнево изложение "World Tobacco Middle East 2012 участват над 100 фирми –изложители. През първия ден представители на бизнеса от над 30 страни като Иран, Египет, Бахрейн, Йордания, Саудитска Арабия, Гърция, Турция, Катар, Индия, Пакистан, Обединени Арабски Емирства, посетиха щанда на "Булгартабак”.

 реклама