BILLA България разширява асортимента на собствената си марка BILLA, като ще продължи да разработва типични за българския пазар продукти и вкусове. Голяма част от продуктите се произвеждат от утвърдени български производители. Сред новите продукти, които ще се предлагат, са мед, сушеница, шунка, брашно.
Всеки един продукт от линията на собствената марка BILLA се уточнява след редица проучвания и тестове. Първо се определят най-харесваните марки в съответните категории, след което клиентът сам посочва предпочитания от него продукт и качество, като разработените варианти на дадения продукт преминават редица тестове.
Марката BILLA предлага над 100 хранителни продуктa с качество на най-добрите в категорията, но на по-ниска цена – минимум от 10-20%. Изследване, проведено в началото на тази година, установи, че марката достига 98% познаваемост сред клиентите на веригата.
От началото на октомври 2013 г. продуктите с марка BILLA са на разположение във всички 86 магазина на веригата в цялата страна. В сравнение с другата собствена марка – Clever, която предлага на пазара над 250 артикула на ниски цени, целта на продуктовата линия BILLA е да предостави продукти с изключително качество, но на значително по-ниска цена в сравнение с други висококачествени марки.
REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76 000, наети в около 3600 магазина. През 2012 г. общият оборот на компанията нарасна на 12,75 млрд. евро.
BILLA Bulgaria е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. Към момента тя е сред Топ 50 в класацията за най-големи компании по оборот в България. BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, осигуряваща над 3300 работни места в страната към юни 2013 г.