Бъдещето в поръчките на храна е мобилно, затова България е една от страните първенци.
След проучване на foodpanda, България е сред първите страни, които предлагат най- големи възможности за онлайн плащане и плащане чрез мобилно приложение. Все повече българи, улесняват ежедневието си като променят навиците си за разплащане. Това е голям плюс както за цялостната икономика, така и за фирмите на родния пазар.
Международната компания foodpanda пусна изцяло обновена апликация с чисто нов цялостен дизайн. Най-глобалната фирма за доставка на храна пусна новото поколение на своя мобилен ап, осигуряващ лесен достъп до менютата на повече от 30 000 ресторанта в повече от 40 страни по целия свят. Новата версия на апликацията е с възможност за плащане онлайн като по този начин цели да улесни максимално доставката на храна до вкъщи или офиса. Новото приложение е достъпно за всички основни мобилни платформи: IOS, Android, Windows, Nokia X и Asha.
Ралф Вензел, управляващ директор на foodpanda/hellofood: "Пускането на следващо поколение мобилно приложение за доставка на храна е следващата голяма крачка, която международната компания направи. Фактите показват изключително висок интерес, което ни провокира да съсредоточим знанията и уменията си в разработването на новото мобилно приложение.”
Мобилното приложение позволява на потребителите да виждат препоръчаните местни ресторанти и да избират от хиляди ястия за доставка. Менютата предоставят и снимки, отзиви за ресторантите както и рейтинг. В допълнение към това, foodpanda / hellofood предлага ексклузивни оферти и специални предложения от голямото разнообразие на ресторанти. Потребителите могат да получат достъп до историята на поръчките си, с цел бърза и удобна повторна заявка. Освен това, приложението позволява на потребителите да персонализират своите ястия, точно като в ресторанта. Приложението дава възможност за заплащане, чрез наложен платеж или чрез различни интегрирани онлайн възможности за плащане, като плащане с кредитна карта.
Напълно специално изграденото следващото поколение мобилно приложение, демонстрира последователност и удобство през всяка стъпка от процеса на поръчване на храна.
Един Мемишевич, ръководител на Мобилната апликация: "Ние се вслушахме в гласа на нашите потребители и техните нужди. За приложението сме работили усилено и смятаме, че ще ги удовлетвори и дори ще надвиши очакванията им. След множество проби, грешки, анализи, експерименти, сравнения го изработихме така, че да усъвършенстваме цялостното преживяване при поръчката на храна."
Изживейте най-бързата в света, доставка на храна, чрез новото мобилно проложение, което foodpanda представя.