Бизнес фестивал Сопот и Конгрес на маркетинг директорите през април

Четирите дни ще бъдат изпълнени с презентации, срещи и изложения, по време на които ще бъдат демонстрирани последните тенденции в маркетинга
по статията работи: Лиляна Бончева
Бизнес фестивал Сопот и Конгрес на маркетинг директорите през април
Снимка: Организаторите

Между 25 и 29 април 2012 г. в полския град Сопот ще се съберат известни имена в маркетинга от Полша и целия свят. Четирите дни ще бъдат изпълнени с презентации, срещи и изложения, по време на които ще бъдат демонстрирани последните тенденции в маркетинга. Специалните гости включват Томас Николай (Sociomantic Labs Germany), Йохан Уокс (Grey Group, САЩ), Джон Домас (Young & Rubicam Brands Полша), Франк Волфрам (Syzygy Group, Германия). Събитието се организира от компания Mediarun, специализирана в интернет изданията и услугите.

Бизнес Фестивал Сопот е уникално бизнес събитие, целящо да демонстрира последните тенденции в мениджмънта и маркетинга, представени от световни топ експерти. Събитието предоставя възможността да бъдат видяни актуални технологични решения, да се създадат нови бизнес контакти и да се разкрият възможности за инвестиции в нови проекти. Програмата на фестивала включва панели, фокусирани върху специфични и взаимодопълващи се теми, като Конгреса на маркетинг директорите, Панел Лидерите в Полша, Бизнес & Лайфстайл Експо, Бързи бизнес срещи, представяне на стартиращи фирми.

"Бизнес Фестивалът Сопот е среща от изключителна важност за бизнес практиците в Полша. Неговата гъвкава и иновационна формула за обмяна на знания, опит, решения и идеи е привлекателна за всички представители на бизнеса. Участниците имат възможност да се срещнат и  да се запознаят с практици, които благодарение на своята работа и оригинални идеи са постигнали впечатляващи успехи в глобален мащаб”, пояснява Павел Нетчук, президент на Mediarun.

Ключова част от събитието е Конгресът на маркетинг директорите, по време на който презентации ще направят водещи специалисти като: Томас Николай (Управляващ директор Sociomantic Labs Germany), Йохан Уокс (Директор Планиране, Grey Group, САЩ), Джон Домас (Изпъалнителен директор, Young & Rubicam Brands, Полша), Франк Волфрам (Syzygy Group, Германия), Пол Пападимитриу  (Вицепрезидент и Главен анализатор Constellation Research, Великобритания), Бенджамин Ръшин (Ръководител Дигитални практики, Straberger Conversations, Австрия), Дейвид Швилер (Ръководител Дигитални технологии, INGO sthlm, Швеция), Алемшах Йозтюрк (основател, 41? 29! Турция), Михаел Лийндер (CEO, Michael Leander Company, Дания), Роберт Мажкут (Robert Majkut Design, Полша), Андерс Сьостет (Глобален директор, Hyper Island, САЩ), Пиетро Леоне (СЕО, G2 EMEA), и Матю Мий (Директор Стратегии, MediaCom EMEA).

През двата дни на Конгреса участниците ще могат да избират презентациите, на които да присъстват, както и да се запознаят и споделят опит с представителите на фирмите, участващи в съпътстващото изложение.  Тематичните области на Конгреса включват представяне на резултати от най-новите изследвания на тенденциите, комуникационните стратегии на марките, маркетинговия микс, дизайна за web 3.0, тенденциите SoLoMo (Social Local Mobile), изследвания на потребителските изживявания и лоялността към марките. Програмата е достъпна на www.kongresdyrektorowmarketingu.pl. По време на конгреса ще бъдат избрани и носителите на награди в категориите на конкурса "Маркетинг директор на 2011”.

Фестивалът е съпътстван от множество събития, като Вечер на бизнес модата, най-важното модно събитие в Полша. По време на модната вечер редакторският екип на полското списание Мода ще раздаде наградите  "Хора на модата 2012”  в категориите: Медии, Бизнес, Кино и Музика.  Фестивалът включва и Яхтено Шоу Сопот  - изложение на яхти и моторни лодки, както и Голф Академия – еднодневно голф училище, организирано заедно с  Discovery Golf.

Партньори на конгреса: PKN Orlen, Polpharma, K2 Internet, Multikino, Clever Frame, Prografix, GREY Group, Dragon Rouge, 180hearbeats, Mediacom, Digital One, AMS, Cohn&Wolfe, SARE, faceADDICTED, TVN, ONET, Euronet, NEC, Business Ad Network, DeFacto Event, Platforma Mediowa Point Group, SAR, PTBRiO, IAA, Manager MBA, PKPP Lewiatan и вестник Rzeczpospolita.

Община Сопот е почетен патрон на Фестивала.

Официална интернет страница (на английски): www.cmocongress.com

За журналистически акредитации (на английски):  www.cmocongress.com/accreditation

Организатор: www.mediarun.pl

За допълнителна информация:

Noemi Tańska
Project coordinator
CMO Congress
tel. (+48) 22 390 90 08
n.tanska@mediarun.pl 
Paulina Kukwa
Project coordinator
CMO of the Year contest
tel. (+48) 22 390 90 33
p.kukwa@mediarun.pl


Public Relations:
Cohn & Wolfe Poland
Anna Ginter
K. (+48) 502 198 796
E-mail: anna.ginter@cohnwolfe.pl
Anna Sztejter
K. (+48) 502 436 604
E-mail: anna.sztejter@cohnwolfe.pl

 реклама