Безшумно и без вредни емисии в града: Vito E-Cell измина 650 хил. км в реално приложение

Първият ван в света със заводски монтирана електрическа задвижваща система
по статията работи: Нели Минчева
Безшумно и без вредни емисии в града: Vito E-Cell измина 650 хил. км в реално приложение
Снимка: Mercedes

Тих, без вредни емисии и практичен – 100 електрически задвижвани вана Mercedes-Benz Vito E-CELL доказаха своите достойнства в ежедневната работа при клиенти в Берлин и Щутгарт.

Първият ван в света със заводски монтирана електрическа задвижваща система е в експлоатация в реални условия в немската столица от есента на 2010, а в Щутгарт – от началото на 2011.

Окончателните данни от справката в края на промоционалния период показват: Vito E-CELL е идеален за градски условия, особено за централната част и тесните градски улици. Автомобилът превърна в реалност идеята за шофиране в товарния трафик БЕЗ вредни емисии.

Интелигентната технология за зареждане на батерията на Vito E-CELL е базирана на  зарядния комуникационен панел на Smart (SCCU). Технологията оптимизира баланса на CO2 с енергия, добита от възобновяеми източници и дори използва излишъка от вятърната енергия ("Wind-to-Vehicle/W2V”).

Технологията на зареждане може да бъде програмирана и така, че да намалява тарифата за електричество до благоприятните оперативни разходи.

И на двете места на употреба крайната оценка за Vito E-CELL от страна на водачите е изключително позитивна. Характеристиките при управление, сцеплението, стабилното ускорение без нужда от превключване на скорости и продължително спиране са сред най-високо оценените параметри. Водачите не са подминали с отличната си оценка и тихата работа на автомобила.

Единственото неудобство на безшумната система е, че не всеки път останалите участници в движението чуват приближаването на вана, което според шофьорите изисква по-голяма бдителност и повече предвидливост в общия стил на каране на всички водачи.

 реклама