Банка Пиреос България е сред трите най-добри банки по критерия за качествено обслужване на клиенти в страната, показва проучване на International Service Check в банковия сектор. Банката получи 87.9% одобрение след проучване, направено по метода "таен клиент”.
Проучването включва редица европейски банки, сред които 13-те най-големи у нас. В цялостното класиране по страни България заема четвърто място.
"Това е важно признание за дейността на Банка Пиреос в страната и за непрекъснатите и стратегически усилия удовлетвореността на клиентите ни да бъде поддържана на възможно най-високо ниво. Постигнатият успех обаче е и задължение, защото знаем, че клиентите на банките имат непрекъснато нарастващи изисквания и финансовите институции трябва да продължат да бъдат прозрачни и отговорни към тях”, заяви Атанасиос Куцопулос, главен изпълнителен директор на Банка Пиреос България.
Резултатите от проучването са изведени на база реализацията на три основни сценария. Първият е свързан с корпоративното банкиране и при него се проверява представянето на подходящи оферти на клиентите.
При втория на фокус са физическите лица, а третият изследва мобилното банкиране. Тази методология се прилага навсякъде в Европа, поради което резултатите на банките в България, включително този на Банка Пиреос, са представителни за региона.