Банка ДСК с награда от Европейската банка за възстановяване и развитие

Кредитната линия КЛЕЕВЕИ е създадена през 2004 г. от ЕБВР
по статията работи: Данаил Казаков
Банка ДСК с награда от Европейската банка за възстановяване и развитие

Банка ДСК е удостоена с поредното си отличие – наградата на Европейската банка за възстановяване и развитие за предоставяне на финансиране по Кредитната линия за енергийна ефективност и възобновяеми енергийни източници (КЛЕЕВЕИ). Банката получи признанието "Портфейл по КЛЕЕВЕИ с най-високи финансови спестявания".

Кредитната линия КЛЕЕВЕИ е създадена през 2004 г. от ЕБВР, за да подпомага проекти в частния сектор в областта на енергийната ефективност в промишлеността и малки проекти в областта на възобновяемите енергийни източници. Други основни цели са намаляване на енергийното потребление в страната и компенсация на енергийните мощности в резултат от затварянето на блокове 1-4 на АЕЦ Козлодуй.

Като официален партньор на КЛЕЕВЕИ, Банка ДСК е отличена за финансирането на проекти за устойчива енергия, свързани със замяната на стари и неефективни машини в производството на редуктори и резервни машинни части; за земеделски производители, които инвестират в закупуването на нова техника; за модернизиране на система за подаване на пара и за инсталация на котел на биомаса за производител на рафинирано олио и мазнини и др.

Това е поредната стъпка, чрез която Банка ДСК посреща изискванията на пазара и доказва своето призвание като партньор на обществено значими бизнес проекти. Банка ДСК има капацитет и отговорност да подкрепя възобновяването и стимулирането на предприемачеството, предоставянето на нови възможности за развитие и разширяване на малките и средни предприятия като път към цялостното икономическо укрепване на страната. Призната от водещото британско списание "The Banker” за най-добрата банка в България през 2013 г., както и от "Европейските бизнес награди – 2013/2014 г.” за национален първенец за екологична и корпоративна устойчивост, Банка ДСК отчита нуждите на клиентите и ги определя като свои стратегически приоритети за развитие.

 реклама