Алое Ко представи официално версия 3.0 на системата за управление на бизнеса EnterpriseOne

Решението е оптимизирано за работа със смартфони и таблети, VoIP интеграция и вграден и-мейл клиент
по статията работи: Теодора Пенева
Алое Ко представи официално версия 3.0 на системата за управление на бизнеса EnterpriseOne
Снимка: sxc.hu

На 9 май, от 16:00 ч., в столичния хотел "Кемпински", българската софтуерна фирма Алое Ко представи новата версия 3.0 на ERP системата си EnterpriseOne. Тя включва редица подобрения, свързани с оптимизация на системата за работа с тъчскрийн устройства – смартфони и таблети, интеграцията с фирмените телефонни централи, "click-to-call" функционалност и и-мейл интеграция с вграден клиент.

С новите функции системата отговаря на най-новите тенденции в сферата на мобилните технологии и обединените комуникации, използвайки ги, за да подобри управлението на работния процес. По време на презентацията бяха представени и редица други новости, като автоматичното интегриране на електронни писма към досието на контрагентите, както и взаимодействието между системата за сигурност на EnterpriseOne и изискванията за сигурност, заложени в ISO стандартите.

"Традиционните ERP системи са предназначени за големи компании с утвърдени бизнес процеси. Повечето доставчици на ERP услуги не отчитат нуждите на микро-, малките и средните компании, където персоналната продуктивност е най-важна, а гъвкавостта и мобилността са ключови, поради ежедневната промяна на ролите и процесите" - заяви Иван Аржентински, управител на фирма Алое Ко - "EnterpriseOne 3.0 цели да постигне пълна синхронизация между основните бизнес процеси и взаимодействието с клиентите в една компания, без значение дали тя е малка, или голяма. Екипът на Алое Ко има над 20 годишен опит и успешни проекти в малки, средни, големи компании и холдингови структури и именно това ни позволява да отговорим на нуждите на всеки бизнес."

Версия 3.0 на EnterpriseOne е лесна за употреба, с обновен модерен интерфейс, достъпна за малки и средни предприятия.

С цел повишаване на мобилността, тя разполага с изборен режим "работа с докосване", предназначен за тъчскрийн устройства. Това позволява на мениджърите и служителите да актуализират, получават и отчитат завършените задачи, докато са извън офиса. Използването на един календар дава възможност за прехвърляне на задачи между различните отдели и служители.

Интеграцията със софтуерна телефонна централа предоставя възможност за събиране на информация за всички разговори с даден клиент, а добавеният в досието на клиента журнал обобщава в един екран всички обаждания, и-мейли и документи, обменени с него. Чрез "сlick-to-call" опцията, номерът на клиента може да бъде избран само с едно натискане на бутон, без да е необходимо да бъде търсен в указателя. Вграденият и-мейл клиент запазва всички записи в досието на контрагента, давайки бърз достъп и улеснено търсене в цялата кореспонденция с него.

В добавка, към EnterpriseOne 3.0 има и пълноценна CRM система, която позволява провеждане на маркетингови кампании, управление на взаимоотношенията с клиентите и създаване на ясна история на контактите с тях.

 реклама